Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Premier på Adicted Ride 6 på Skidsport!

  • larry

    Medlem
    30 augusti, 2010 vid 08:18

    Jag tror ni som vart på Gotland och i Portugal får signera filmerna tillsammans med Calle.

  • musmagneten

    Medlem
    30 augusti, 2010 vid 15:55

    Åh nej, en klassisk Show-off/attityd-tillställning! Tur i oturen dock att “eventet” hålls i gubbsurfarnas mecka. Här kommer det antagligen bli mer chinos/skjorta än palestinasjal och truckerkepsar. Quicksilver-tishor i all ära men det vore skönt om ni “attitydnissar” besparade oss även dessa på onsdag (tack på förhand). Men hopp om en attidyd-fri och trevlig tillställning.
    Serveras det öl?

  • robin

    Medlem
    30 augusti, 2010 vid 16:14
    Quote:
    Men hopp om en attidyd-fri och trevlig tillställning.

    Nej men oj då, vem var det som hade trist attityd sa du?

  • culing

    Medlem
    31 augusti, 2010 vid 07:24

    Själv tänkte jag ha skepparkavaj och scarf.
    Visst blir det lite öl och snax eller alkoholfria alternativ.
    Vi har däremot inga stolar så vi rullar ut boardbags att sitta på.

    Välkomna!

  • svenne

    Medlem
    31 augusti, 2010 vid 07:41
    culing;628768 wrote:
    Själv tänkte jag ha skepparkavaj och scarf.
    Visst blir det lite öl och snax eller alkoholfria alternativ.
    Vi har däremot inga stolar så vi rullar ut boardbags att sitta på.

    Välkomna!

    Asså, jag har lite tight med tid just nu. Men om du lovar att komma i skepparkavaj så ska jag också komma – i kavaj. Jag har en borstad i sammetsbrunt, den och sidenslips borde väl funka?

  • dr-masse

    Medlem
    31 augusti, 2010 vid 09:51

    Äntligen läge att hyra frack! Vit smoking, kanske? Är ju ändå premiär. 😀

    På ett lite allvarligare plan så har jag inte sett röken av “show-off/attityd” inom vindsurfing i Sverige på en väldans massa år. De som mot all förmodan ägnar sig åt det är snudd på värda beundran för att de orkar hålla på…. ha, ha! Att presentera sig som “hardcorewindsurfare” plockar väl inga cred-poäng sedan ett snäpp över 20 år tebaks, ähum?

    Men vem vet – kanske dräller det av “attidtydnissar” inom dagens vindsurfing utan att jag märkt någe? Står kanske mitt i skogen själv, iofs… shit, om jag rentav kunde förknippas med lite attityd, oah! 😎

    Förresten, antingen är du oerhört ironiskt (vilket gillas!) eller så kanske din signatur förtjänar en reflektion, mmmm??

  • musmagneten

    Medlem
    31 augusti, 2010 vid 11:49
    dr Masse;628804 wrote:
    Förresten, antingen är du oerhört ironiskt (vilket gillas!) eller så kanske din signatur förtjänar en reflektion, mmmm??

    Hahaha…. Jag hade faktiskt glömt bort den där signaturen. Den måste ha följt med sen dagen då jag reggade mig. På den tiden kanske jag hade en aning mer attityd, och du har rätt, nu sticker den “lite” i stäv med mitt inlägg. Inläggets karaktär i övrigt skulle jag vilja klassa som 99% ironi och 1% äkta irritation på “attitydnissar”… 😉

  • mikaels

    Medlem
    31 augusti, 2010 vid 15:18

    Låter kanonkul, count me in :)!

  • culing

    Medlem
    31 augusti, 2010 vid 18:33

    Musmagnetens gamla avatar borde väl säga en del om ironi.

  • maca

    Medlem
    31 augusti, 2010 vid 18:39

    Bra initiati och bra tajming för filmladd och Fanatic-kläm. Vad mer ska man säga.
    Räkna in mig och två “hang arounds” till imorn. Kommer att bli 99 % attityd och 1 % ironi 😉

  • jesper-b

    Medlem
    31 augusti, 2010 vid 19:32

    100% ATTITYD

    Bär hjälm!

    /JB

    Skitkul föresten, kommer självklart

  • culing

    Medlem
    1 september, 2010 vid 11:19

    Vi öppnar dörrarna kl. 19:30 för lite BS och klämm på 2011 Fanatic, Simmer o Gaastra.

    Kom eller omkom!

  • trimmarn

    Medlem
    1 september, 2010 vid 15:05

    Jag har hört skvallras att det blir en äkta HD upplevelse. Fan va surt att man inte hinner förbi och kolla. Jag har ett grymt surfabstinens som skulle ha behövt lite filmupplevelse.

  • koa

    Medlem
    2 september, 2010 vid 05:16

    Stort tack för en grymt skön filmkväll!
    Riktigt lyckat med skönt häng och mycket gott snack med alla på kvällen.
    Full HD 1920x1080p visning på riktigt stor skärm och PA anläggningen dundrade…popcorn, snacks, bira…

    Superkul att ni gillade filmen, stort tack för alla glada ord!!! 🙂

    Med vänlig hälsning

    Calle Nyberg

  • koa

    Medlem
    2 september, 2010 vid 05:27

    Stort tack för en grymt skön filmkväll tillsammans!
    Full HD 1920x1080p projektor visning på riktigt stor filmduk och PA anläggningen dundrade…popcorn, snacks, bira…
    Riktigt lyckat med skönt häng och mycket gott snack under kvällen.

    Superkul att ni gillade filmen, stort tack för alla glada ord!!! 🙂

    Med vänlig hälsning

    Calle Nyberg

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Premier på Adicted Ride 6 på Skidsport!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.