Senaste nytt Forums Pro Limit dräkter bra eller inte?

• oscar

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 13:03

Jag köpte en i våras. Fördelen jmf med dräkt med torrdragkedja är att den sitter tajtare mot ryggen och den blir därför varmare där. Med torrkedja upplevde jag ofta att jag blev kall om ryggen pga av luftfickan vid dragkedjan. Nackdelen är att den inte är lika hög i halsen och därför läcker in lättare i nacken bl a när man ska vattenstarta. Detta tänker jag lösa genom att köpa en förstärkningsväst med huva att ha under.

Annars är den supersmidig och varm och har hållit mkt bra vilket 3 års garanti bordar för.

Har även en global 3/2 kortärm vilken är supernice.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA