Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Problem att lägga till "event" i session på GPSSS

• Problem att lägga till "event" i session på GPSSS

Publicerad av imported_macts på 6 maj, 2009 vid 11:48

Tja!

Försöker lägga in mina sessions från helgens tävlingar på Öland på GPSSS.
    Dock så kan jag inte lägga in ”event”…den scroll down-listan är helt tom…..dock så har jag den tävlingen upplagd som event i min profil…..så va gör jag månne för fel?

Obs. jag använder manuell postning av session (om det har med saken att göra…)

Nån som kan hjälpa?

jester svarade 16 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • imported_macts

Medlem
    7 maj, 2009 vid 06:58

Se svar från Dylan från GPSSS:
    http://www.gps-speedsurfing.com/default.aspx?mnu=forum&forum=1&val=12595

Kan va bra att känna till att man enbart kan addera en session till ett ”event” så länge eventet är öppet.

• jester

Medlem
    7 maj, 2009 vid 07:02

Ah… Är det så det är? Hade det varit en fullfjädrad GPS-event, så hade vi ju naturligtvis fixat in filerna på kvällen efter eventet.

Och med det menar jag alltså en event där vi använder GPSSS-konceptet för tävlingar, och inte SVFs heat-system.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA