-
problem med min annons på säljes
vet inte vad som händer med min annons på säljes brädor den har blivit borttagen två gånger nu när jagg kollar upp den under mina ads så finns den där som såld .fler som råkat ut för detta?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › problem med min annons på säljes
vet inte vad som händer med min annons på säljes brädor den har blivit borttagen två gånger nu när jagg kollar upp den under mina ads så finns den där som såld .fler som råkat ut för detta?
Annonserna har ett bäst-före-datum. Man anger hur länge man vill att annonsen skall ligga uppe när man skapar den. Tror att värdet blir 15 dagar om du inte ändrar. 90 dagar är nog max. Har dock för mig att man får en varning via mail om annonsen börjar bli gammal…
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.