Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Prognosen lör-sön för Varberg?

  • Prognosen lör-sön för Varberg?

    Publicerad av gustav-s på 26 september, 2012 vid 17:42

    Vad säger experterna om helgens prognos? Är det värt resan ner från stockholm. Lördag ser väl halvdan ut och söndag lite bättre? Behöver inte vara episkt men bra med vind och lite vågor i alla fall. Är ruskigt surfsugen.

    Och var bor man billigt men bra?

    /Gustav

    ozkar svarade 11 år, 7 månader sedan 12 Medlemmar · 20 Svar
  • 20 Svar
  • jesper-b

    Medlem
    26 september, 2012 vid 21:05

    Tveksamt som f-n, men kolla prognosen för norra Gotland och Fårö!! Riktningen annars fin för södra Gotland, men lite klenare med både vågor och vind där…

    /JB

  • marangen

    Medlem
    26 september, 2012 vid 21:59

    Samma tankar på att dra ner MEN man bryter ju ihop om det blir en bomkörning…Jeppe, jag lugnar mig med 370 masten tills lite mer flingor finns på kontot. Knäckte 400 masten i Dalen så jag fick köpa en ny på västkusten..:( Supertack för all hjälp med varion till fyrnollan hur som helst. Sånt uppskattas!!

  • surfslusken

    Medlem
    27 september, 2012 vid 06:12

    Bara dra! Alla resor FRÅN Stockholm e värda besväret.

  • poppo

    Medlem
    27 september, 2012 vid 12:09

    Härligt när två av Sluskens kärnfrågor kolliderar, nu vill du alltså ha FLER vindsurfare till västkusten…? 😉

  • jesper-b

    Medlem
    27 september, 2012 vid 12:55
    poppo;699873 wrote:
    Härligt när två av Sluskens kärnfrågor kolliderar, nu vill du alltså ha FLER vindsurfare till västkusten…? 😉

    Poppo! Den var så jä-a bra så jag måste bara hänga på:

    Slusk vill inte enbart ha FLER vindsurfare på sina favospots, han vill dessutom att fler STOCKHOLMARE som vindsurfar åker dit!

    Nästan så man undrar om han längtar tillbaka, kanske omedvetet och lite ovilligt, till sina barndomsrötter!?

    /JB

  • surfslusken

    Medlem
    27 september, 2012 vid 13:24

    Eee…kanske bara jag som e dum nu igen, men var skrev jag att ja vill ha HIT Stockholmarna????

    Inte för att jag har mkt sympati för dom, men jag är inte så ond att jag önskar dom att evigt liv i Stockholm.
    Tänk nu bara om Göteborgarna kunde nöja sig med Askim i helgen så skulle prognosen se ännu trevligare ut!

  • jesper-b

    Medlem
    27 september, 2012 vid 14:28
    surfslusken;699881 wrote:
    Eee…kanske bara jag som e dum nu igen, men var skrev jag att ja vill ha HIT Stockholmarna????

    Inte för att jag har mkt sympati för dom, men jag är inte så ond att jag önskar dom att evigt liv i Stockholm.
    Tänk nu bara om Göteborgarna kunde nöja sig med Askim i helgen så skulle prognosen se ännu trevligare ut!

    Absolut nu igen – och som vanligt väldigt underhållande!

    Men hurru A-bay local boy, har du tänkt på din egen resa?

    Hemska tanke, tänk om du fungerar som en förebild för stackars förvirrade vindsurfingsvältande tokholmare?

    /JB

  • marangen

    Medlem
    27 september, 2012 vid 17:35

    Ser väl bättre ut för helgen nu….packa bilen, packa inte bilen, packa bilen…?!

  • hanlar

    Medlem
    27 september, 2012 vid 17:51
    marängen;699906 wrote:
    Ser väl bättre ut för helgen nu….packa bilen, packa inte bilen, packa bilen…?!

    Du ska stanna hemma med kottar å fru. Har inte du visning? Själv drar jag till Öland..

  • nachoman

    Medlem
    27 september, 2012 vid 18:18

    Ser ju inte dumt ut! Hmmmm… Torö, Varberg, Grönis, Halmstad….eller kanske full power i Björkvik???:santa:

  • deaz

    Medlem
    27 september, 2012 vid 19:40

    tjoohoo vilka dagar vi har framför oss 😀 ledigt från jobbet, check

  • claes6

    Medlem
    27 september, 2012 vid 19:42

    Klart det blir bra! Satsar stenhårt på lite mjukstart i Dogge på lördag och fullt tryck Ringenäs (förhoppningsvis med ny bräda!) på söndag.

  • pedersen

    Medlem
    27 september, 2012 vid 20:12

    Dogge på lördag? Tycker det ser tunt ut. Söndag ser bättre ut.
    Förresten någon som vet hur är vattnet i Dogge efter branden?
    Man fräts inte upp av någon elak jordbrukskemikalie?

  • claes6

    Medlem
    28 september, 2012 vid 11:52
    Pedersen;699927 wrote:
    Dogge på lördag? Tycker det ser tunt ut. Söndag ser bättre ut.
    Förresten någon som vet hur är vattnet i Dogge efter branden?
    Man fräts inte upp av någon elak jordbrukskemikalie?

    Fick precis svar från Andy på O’Hana, och du har rätt Pedersen – Dogge är kört. Får bli Vilshärad imorgon istället, även om det är lite tunt.

  • crash_it

    Medlem
    28 september, 2012 vid 18:49

    Bara den som ger sig av får segla om det blåser iaf ! Sitter i A-bay efter tvekan igår; men ett pass på fm och ett innan mörkret och det var inte episkt precis, men f-n va gött å få segla efter en arbetsam vecka på jobbet och 8 timmar i bilen, och det är ju då när man får lite drag på vägen ut och en våg på vägen in som man fattar, DET ÄR JU VÄRT VARJE DROPPE BENSIN!!! Kliver man upp i tid imorgon blir det vågisen 2 timmar och på söndag rockar det loss, om man är på plats.. 😉

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Prognosen lör-sön för Varberg?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.