Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › pump
-
pump
Publicerad av anonym-anvandare på 25 september, 2003 vid 14:55Har som dom flesta andra dragit sönder min wipika pump. Jag har för mig att jag läst här nån gång att man kan köpa där man köper luftmadrasser. Nån som har en butik att rekommendera? (i Lund gärna)
Är det nån som provat med någon slags kompressor? det är ju så tråkigt att pumpa 16
/KAllechris99 svarade 21 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Jysk har dem! 89 spänn tror jag…eller var det 129:-
Hur som helst väldigt lite pengar. -
200 spänn på megmax.. Gynna dom som säljer kite så man kan få prylar i fortsättningen.. henke
-
kompressor låter väl fint sen får mna köpa nya bladders med jämna mellanrum…
-
bara hormonstinna 14-åringar tycker jenna är snygg-väx upp!
-
så du tycker inte jenna e snygg?
1. jag syftade på pumpen..
2. kärringen e med jalla go.. en av mina favvobejbs!
3. du har nog inte sett henne i aktion, vilket snabbt leder till reaktion! eller erektion.. va fan tänder du påshhhit man!
-
Har testat två el-prylar. En kompressor alá biltema som är batteridriven. Den är rätt cool, cigg-uttag att ladda telefonen i, men det tar alldeles för lång tid att pumpa. Den trycker 300bar(!), så det är inte problem med trycket.
För att komplittera detta så köpe jag en pump, modell fläkt, från ClasOhlson. Den sprutar ut massor med luft. Men den kan inte pumpa hårt.
Fiffigt var att det gick att köra denna pumpen från uttaget på kompressorn.Men. Jag struntade i det. Det är ett oljud som f-n och för bökigt. Ska man ha kompressor så måsta han satsta på en ”riktig”, gärna med trycktank och motor med lite flöde..
Så länge kite-pumparna håller så är de överlägsna.
//Christer
Logga in för att svara.