Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Pump problem

• anonym-anvandare

Medlem
    5 januari, 2005 vid 17:22

Köpte en batteripump på Clas Ohlson. 14,4Volt. Det tar nog c:a 25 min att pumpa en 17 m2. Den pumpar ytterst lite. Köp inte en sån till att pumpa kites. Bara ett tips. Ska försöka ”trimma” min.

/DJ

• larssa

Medlem
    5 januari, 2005 vid 20:53

va fan skall man med pump till? De e ju bara att andvänd lungorna!

• patrikol

Medlem
    5 januari, 2005 vid 20:53

Då skulle du varit med och pumpat Melkers 21 kvm då snackar vi pumpa! smile.gif

• patrikol

Medlem
    5 januari, 2005 vid 20:54

Kompositeflaskorna är rätt ok faktiskt vi har dom på jobb numera. Mindre än halva vikten.

• kalabra

Medlem
    5 januari, 2005 vid 22:10

Jag har pumpat en 28:a!

• magwe

Medlem
    5 januari, 2005 vid 22:29

Svar till:

Kompositeflaskorna är rätt ok faktiskt vi har dom på jobb numera. Mindre än halva vikten.

[/ QUOTE ]

det kan jag tänka mig, men dom är antagligen både dyra och svåra att få tag på. Dom är ju inte helt optimala för dykning direkt eftersom man ändå måste ersätta den förlorade vikten med bly..

Jag står fortfarande fast vid att elpump är slappast smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    6 januari, 2005 vid 09:48

vafan, var lite konstruktiva nu och koppla avgasröret på bilen till lämplig slang wink.gif

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Pump problem

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.