Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing PWA Kap Verde – the heat is on!

  • mbkpeter

    Medlem
    22 februari, 2007 vid 16:01

    Helt galet.
    Brawzihno utslängd dirket. Måste vara brädvalet Adde 😉 Eller seglet. Michi har nog skadeglädje. Skit också, inte bra för min film, hehe (Som för övrig kommer nu i April!) Och så den där tysken va det ja…

    Edit: Vad är tidsfördröjningen?

  • dr-masse

    Medlem
    22 februari, 2007 vid 16:16

    De verkar ligga två timmar före oss, om det är det du menar?

    http://www.timeanddate.com/worldclock/city.html?n=685

  • mag

    Medlem
    23 februari, 2007 vid 08:14

    Jag vill vara dääääär!
    Vi ligger snarare 2 timmar före, eller?!? Plus uppdateringsfördröjning.

    /Magnus

  • adde

    Medlem
    23 februari, 2007 vid 08:18

    Kanske förtjänar en egen tråd: Kolla stancen, twinsers, brädlängd.

    7912ec6ab0.jpg

    Diskutera.

  • ola-h

    Medlem
    23 februari, 2007 vid 10:03

    “Seadi’s stylish rhythm and impressive vertical attack made him shine above most people on the water today, his twin fins perhaps helping him make turns many other top-class acts struggled to replicate.” (PWA/McDowell)

    Svårt att se om brädlängd och stance är nämnvärt förändrat för Kauli (han har ju kört korta brädor rätt länge) men twins är ju nytt.

    Nån gång måste man ju bara testa en av Kaulis brädor. Utan tvekan är han en av de seglare som i högst grad lyckas kombinera ett tydligt och fast mål för hur man vill att brädan skall funka med avsaknad av rädsla för att prova nya saker.

  • oscar

    Medlem
    23 februari, 2007 vid 10:09

    Svårt att se att twinsers skulle vara nåt för Svenska hardcore down the line förhållanden….men man vet ju aldrig med dagens rockerkurvor haha

  • lars_k

    Medlem
    23 februari, 2007 vid 10:51

    Boardseekermag har en intervju med Kauli (och F Goya) från i somras. Där snackar han om sina korta brädor och nämner att han jobbar med twinsers:
    http://www.boardseekermag.com/special_features/kauli_and_francisco/interview_020.htm

  • dr-masse

    Medlem
    23 februari, 2007 vid 11:03

    Ja, såklart…. använde ordet “före” före jag hade tänkt… 🙂

  • basse

    Medlem
    23 februari, 2007 vid 11:57

    Tråkigt långa heat :crazy: … Igår körde de 30 minuter och idag 25. Det är nog inte fullt ös på utvägen!!

  • basse

    Medlem
    23 februari, 2007 vid 12:23

    11.14 Phil Horrocks and Victor Fernandez beat Peter Volwater and Baptiste Gossein. Next up are Levi Siver, Jason Polakow, Vidar Jensen and Kai Katchadourian

    11.00 Advancing from heat 21 were Nik Baker and Keith Teboul, who beat Ricardo Campello and Boujaama Guillol. Guillol suffered a horrendous wipeout after a late aerial attempt and his gear was trashed on the rocks as he swum up the point to his replacement set sailed out by a caddy.

    Det gamla gardet spöa ungdomarna! Det är skönt det!
    Vet inte om jag hade varit sugen på att segla ut ett ersättningskit på PP. Scääry!!

  • adde

    Medlem
    23 februari, 2007 vid 12:26

    @Basse 366536 wrote:

    Next up are Levi Siver, Jason Polakow, Vidar Jensen and Kai Katchadourian

    Ahh, detta heat borde kunna sluta precis hur som helst! Ge mig en webcam nu!!

  • steffo

    Medlem
    23 februari, 2007 vid 12:58

    11.46 The swell’s improving even more! Jason Polakow and Levi Siver beat Kai Katchadourian and Vidar Jensen in a super tight encounter. Next up are Skye, Mussolini, Pritchard and Silva

  • oaxen

    Medlem
    23 februari, 2007 vid 13:09

    Om någon av tillverkarna ville skaffa sig ett överflöd av goodwill skulle de se till att ha en sketen webbkamera som bevakade varje tävling.

    Ynkedom!

  • peppem

    Medlem
    23 februari, 2007 vid 13:15

    http://www.windsurfjournal.com/frontblocks/video/default.asp

    Har bilder från warm up några dagar tidigare.
    /peppe

  • oaxen

    Medlem
    23 februari, 2007 vid 13:20

    Jag vill se live!!!!

    Nuuu!!!

Sida 2 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing PWA Kap Verde – the heat is on!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.