Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Q-PowerLines till kite-skolor…

• Q-PowerLines till kite-skolor…

Publicerad av zebulon på 26 april, 2003 vid 20:43

Hej!

Kan erbjuda alla seriösa kite-skolor, Q-PowerLines till wholesale-pris minus 30% (frakt tillkommer). Detta är ett grymt erbjudande då varken jag eller PowerLine Sports tjänar ett öre. Vad är då haken? Ja, det här är ett ’promotion-offer’ där tillverkaren hoppas att det ska betala sig i långa loppet. Antalet spolar är begränsat till de antal ’bars’ skolan har för undervisning. PowerLine sport skickar med ett par klistermärken & tar med Er på sin WEB-sida–that’s it!

Maila mig om Ni är intresserade. Kommer att beställa om ca 2 veckor!

/JOnas
    [email protected]

anonym-anvandare svarade 22 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    27 april, 2003 vid 09:39

tjena

Jag kan vara intresserad av att köpa ett par. vi hörs per mail

Hugo
    Haboljung.com

• anonym-anvandare

Medlem
    27 april, 2003 vid 14:17

Tja skulle som privat person vilja köpa linorna fattar att jag inte kan få dom till samma förmånliga pris men vad skulle det kosta att köpa dom till en 4 linors kite?
    Hur köper man dom skälv bor jag i stockholm på söder ser att du också bor i stockholm harså man slipper kanse frakt.
    maila gärna mig på [email protected]

• zebulon

Medlem
    27 april, 2003 vid 20:31

Hej!

Gå in på Powerline Sports hemsida & titta vilken typ av lina du är intresserad av. Smartast är helt klart att köpa spools (rullar) och kapa till linorna själv. Har rätt begränsat hemma nu (ett par line-sets) men kommer att ta hem ordentligt inför sommaren. Vår site kommer att vara online inom kort!

Mvh, Jonas

• anonym-anvandare

Medlem
    30 april, 2003 vid 07:29

Hur definieras ”seriösa kite-skolor”? Vad skulle en 500′ rulle Q-PowerLine High Vis kosta till min utbildningsutrustning?

/Tobbe

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA