Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Quick Release?

• Quick Release?

Publicerad av anonym-anvandare på 26 mars, 2003 vid 13:35

Det pratas om Quick Release till chickenloopen vad och vart köper man en sådan? Är det bra att ha eller kan det vara grymt farligt?
    Kan nog känna att loopen lätt annars hakar ur och vipps har jag fullt drag när jag minst behöver det.

Det ska vad jag förstår vara en riktigt bra release så att den med lätthet lossar även under högt tryck, vad är det för märke och vem saluför?
    Vad mer ska man tänka på?

Syns snart ute på böljan, med eller utan Q R Fred.

anonym-anvandare svarade 22 år, 11 månader sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    26 mars, 2003 vid 13:41

enklast är att köpa ett ”snap schakle” typ wichard. om jag inte kommer ihåg fel så har det tagits upp ett antal gånger här, så prova sökrutan nedan!
    /fredrik a

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA