Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Rädda TT-vägen

  • Rädda TT-vägen

    Publicerad av lbj på 22 september, 2010 vid 16:05

    [FONT=&quot]Torkeltorps Hamnförening är mycket tacksamma om vi som vindsurfar och kitar och som använder grusvägen genom fårhagen fram till hamnen/stranden vill vara med att betala ett par lass med grus för att underhålla vägen. [/FONT]
    [FONT=&quot]Totalt handlar det om 4000:-. Hamnföreningen sköter om att få gruset på plats. Jag tror detta kan vara bra för våra framtida relationer med hamnföreningen. [/FONT]
    [FONT=&quot]Sätt in ett valfritt belopp, 100:- kanske? på konto SEB 5694 31 608 34 så överlämnar jag pengarna till hamnföreningens ordförande Bengt Johansson. (Skriv ditt namn som avsändare.)[/FONT]
    [FONT=&quot]mvh/ Lars Bjärkling[/FONT]

    lasse-n svarade 13 år, 5 månader sedan 20 Medlemmar · 29 Svar
  • 29 Svar
  • swe117

    Medlem
    22 september, 2010 vid 17:20

    Eller lägg på en liten peng på startavgiften till SM, kan väl bli ett enkelt bidrag till gruskassan. Så ser man kanske med lite mer blida ögon, när vi dundrar in med 40talet surfbilar.

  • andersbq

    Medlem
    22 september, 2010 vid 17:29

    Nja detta gör vi utanför föreningar eller förbund. Lite smörj i maskineriet!
    och det gäller även dem “som gillar olika” så att säga (t ex kitare, freeriders mfl)

  • lbj

    Medlem
    22 september, 2010 vid 17:32

    Gött Uffe Du kan ge mig 100SKR på SM-dagen så sätter jag in dom på kontot/LBj

  • swe117

    Medlem
    22 september, 2010 vid 17:34

    Ok, då kan man kanske ha en frivillig “gruskassa” på SMt för dom som känner sig manade, eller så sätter man in en slant på kontot.

  • lbj

    Medlem
    22 september, 2010 vid 17:37

    Klart o Betalt!!! Kom igen nu, det är riktigt bra att vi kan parkera på området.
    Det har redan kommit pengar från kitarna. gött…gött
    /LBj

  • matsd

    Medlem
    22 september, 2010 vid 19:59

    En hundring är väl inget med tankte på att parkeringen annars är gratis.
    /M

  • jester

    Medlem
    22 september, 2010 vid 20:12

    Kommer självklart stöda detta!!

  • kris

    Medlem
    22 september, 2010 vid 20:53

    Chippat in! Självklart viktigt att stödja detta. Dina två medborgerliga plikter: rösta och underhålla TT-vägen 🙂

  • hanko

    Medlem
    22 september, 2010 vid 21:57

    Gott att se att LBJ is back on track again..! Kommer jag o nöter grus i TT på reservhelgen på SM ska jag gladeligen lägga en gruspeng!! That´s a promise!

  • andersbq

    Medlem
    23 september, 2010 vid 06:22

    Klart vi ska ha en fin väg och en bra relation till hamnföreningen.
    Insatt ett par hundra!

  • lasse-n

    Medlem
    23 september, 2010 vid 09:37

    Done !

  • lasso

    Medlem
    23 september, 2010 vid 18:21

    Klart!

  • lundstroem1

    Medlem
    23 september, 2010 vid 19:09

    Överfört

  • mick

    Medlem
    23 september, 2010 vid 19:26

    Yepp! Kör bara TT ett par ggr om året men det är värt ett par lappar. (Utslaget per timma så är det ju ändå en snorbillig banhyra.)

  • andersbq

    Medlem
    23 september, 2010 vid 19:39

    Om det blir pengar över föreslår jag att vi använder dem till att laga gräsmattan med “roadbase” som dom säger i Australien, dvs något slags grus som är något finkornigare än flis.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Rädda TT-vägen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.