• Rädda TT

    Publicerad av lbj på 21 maj, 2007 vid 07:06

    TT hamnförening skulle vara oss Vindsurfare och Kitare mycket tacksamma om vi som användare av grusvägen ner till stranden vill vara med att sponsra ett par lass grus. Totalt handlar det om 2000:-.
    Tror detta kan vara bra för våra framtida relationer med hamnföreningen.
    Sätt in ett valfritt belopp(100:- kanske) på mitt konto SEB 5191-29 536 76 så överlämnar jag pengarna till hamnföreningens ordförande. Skriv ditt namn som avsändare.
    LBj

    lbj svarade 16 år, 10 månader sedan 12 Medlemmar · 17 Svar
  • 17 Svar
  • jester

    Medlem
    21 maj, 2007 vid 07:15

    Har satt in 100:-

  • kris

    Medlem
    21 maj, 2007 vid 08:44

    Jag sätter in 100 kr ikväll, bra relation är guld värt.. Bra initiativ Lars!

  • linnn

    Medlem
    21 maj, 2007 vid 11:13

    TT = Torkelstorp? Ok, jag är på, så gärna!!

    Hittade ingenstans att skriva avsändare, men satte in 222 kr från mig med respektive.

  • jester

    Medlem
    21 maj, 2007 vid 11:16

    TT = Torkelstorp, ja.

  • kris

    Medlem
    21 maj, 2007 vid 11:41

    @Linnn 384535 wrote:

    TT = Torkelstorp? Ok, jag är på, så gärna!!

    Hittade ingenstans att skriva avsändare, men satte in 222 kr från mig med respektive.

    Men Linn då, 111 kr på man?! Nu måste jag ju höja till 112 😀 Men det är TT värt..

  • jalla

    Medlem
    21 maj, 2007 vid 12:10

    Bra initiativ LBj och ställer gärna upp på det, är ju en liten summa för att få behålla tillgång till TT. Vad finns det dock för garantier för att de inte slänga upp en låsbar bom för att de tröttnar på alla bilar som står utsprida lite här och där.
    Hoppas att även Kitare tar sitt ansvar som numera har “tagit över” 😉 i TT och sätter in en slant.
    /”TT local”

  • mbkpeter

    Medlem
    21 maj, 2007 vid 12:21

    Ok, jag slänger in en slant ikväll också. En stor del av mitt bidrag går till skethuset, Hallands finest.

  • henkeman70

    Medlem
    21 maj, 2007 vid 16:28

    Sätter gärna in 100 riksdaler för att förbättra TT.

    Kan vi som använder oss av TT för vattensporter i samma veva besluta att alla vindsurfare slutar parkera längst ner mot vattnet så vi kitare får en chans att launcha på en ok yta? Annars kan ni glömma de där 100 riksdalerna och jag ska klottra tags på allt jag ser där nere… 🙂

    Skämt åsido – det är guld värt för oss att få launcha på ett säkert sätt med drakarna. Det fins ett “parkeringstaket” som går i linje med bryggan. Alla parkerar där i framtiden? Snyggt ser det ju ut då oxå.
    Skulle det funka för er windsurfare?

    mvh // Henrik

  • surferboy

    Medlem
    21 maj, 2007 vid 19:12

    100:- är nu överfört!

  • vasa

    Medlem
    21 maj, 2007 vid 20:10

    100 bagare överfört

    /Rune

  • piotr

    Medlem
    22 maj, 2007 vid 07:28

    Trevligt initiativ, 200 för mig och Jessika är överfört till grus.
    Peder

  • lbj

    Medlem
    24 maj, 2007 vid 15:19

    Vi har för tillfället fått in 2022:-
    Jag åker till Mallis i morgon och är borta 1 vecka
    Återkommer senare med storleken på bidraget.

    Fick ett mail
    “Kontakta mig när du inte tror du får in mer pengar så ställer Ozone och Kitekraft upp med resten. Många som kör våra grejjor gillar Torkelstorp så kan vi ställa upp på detta lätta sätt så gör vi det förståss.
    Vi måste klura ut hur vi skall få ett kvitto bara, men nått kvitto måste ju föreningen eller grusfirman kunna fixa??
    Hade gott.
    http://www.ozonekites.se
    http://www.kitekraft.se
    /Jens”

    De e grejer de

  • jat

    Medlem
    24 maj, 2007 vid 17:29

    @lbj 385489 wrote:

    Vi har för tillfället fått in 2022:-
    Jag åker till Mallis i morgon och är borta 1 vecka
    Återkommer senare med storleken på bidraget.

    Fick ett mail
    “Kontakta mig när du inte tror du får in mer pengar så ställer Ozone och Kitekraft upp med resten. Många som kör våra grejjor gillar Torkelstorp så kan vi ställa upp på detta lätta sätt så gör vi det förståss.
    Vi måste klura ut hur vi skall få ett kvitto bara, men nått kvitto måste ju föreningen eller grusfirman kunna fixa??
    Hade gott.
    http://www.ozonekites.se
    http://www.kitekraft.se
    /Jens”

    De e grejer de

    2000 sek var önskat och nu finns 2022 sek. Betyder det är det är stopp nu? Eller? Säg till om mer så man haka det där 111, 112, 222 och så vidare.
    //JT

  • speedjanne

    Medlem
    24 maj, 2007 vid 17:33

    Sätter in en hundring…överskottet kan gå till vägsalt när man kör där dec-feb

  • mbkpeter

    Medlem
    24 maj, 2007 vid 17:47

    @lbj 385489 wrote:

    Vi har för tillfället fått in 2022:-
    Jag åker till Mallis i morgon och är borta 1 vecka

    Årets scam 🙂 Hehe. nä, grymt jobbat. Tror det blir en hel del Torkel i år.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.