Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Raderat tråd!

• Raderat tråd!

Publicerad av patrikol på 8 september, 2004 vid 19:22

Ok nu har jag raderat min första tråd. Tråden innehöll uppenbar reklam med bilder och allt. Så jag hänvisar till det fasta inlägget om reklam överst i kiteforumet för vägledning i vad som gäller. Mvh Patrik

anonym-anvandare svarade 21 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • pepa

Medlem
    8 september, 2004 vid 20:09

Wä, trodde aldrig du akulle radera en Naishtråd. Power to da Patrik!

• patrikol

Medlem
    8 september, 2004 vid 20:25

He He visst gjorde det lite ont! Men lika för alla så är det.

• rambo_johnson

Medlem
    8 september, 2004 vid 21:13
  • patrikol

Medlem
    8 september, 2004 vid 21:41

Nja lite skillnad en säger en bild och inget mer inte tillräckligt för att klassas som uppenbar reklam! Javela tomte! grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    9 september, 2004 vid 05:17

Hur vore det att styra upp forumet så att sessionstrådar läggs under denna rubrik?

• patrikol

Medlem
    9 september, 2004 vid 07:06

Ja det har försökts tidigare men inte blivit så populärt är ju så klart bättre att lägga sina inlägg där dom hör hemma.
    Dragnings kraften att lägga inlägget i just kitesurfing är stor eftersom alla kollar där så är tyvärr inte fallet med dom andra trådarna.

Får se framöver kanske skall jag flytta trådart till rätt ställe. Dags att prova igen? Vad tycks säg din mening så rättar vi oss efter det som dom flesta vill inom ramarna för detta forum.

• backe

Medlem
    9 september, 2004 vid 07:34

E det nåt nytt Hugo?

• anonym-anvandare

Medlem
    9 september, 2004 vid 07:47

HB Kite! grymt häng. snart är 05:orna här. LOL

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA