Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rågelund fredag?

• hydrolift

Medlem
    21 oktober, 2010 vid 17:43

Får kolla på Onsalamätaren vad det står innan jag drar. Björlanda är ju ett alternativ annars.

• lance

Medlem
    21 oktober, 2010 vid 18:21

Jag kan tänka mig Stråvalla lämnar stan vid 13, kan plocka upp i Johanneberg, är inget Pro men kan köra 😉 Alltså Kite inte bil 🙂

• lance

Medlem
    21 oktober, 2010 vid 18:40

Aldrig testat Björlanda så nu blev jag sugen. Meddela vilket du väljer här så kanske jag hänger in dit i stället. Är det NV som gäller då?

• antonkite

Medlem
    21 oktober, 2010 vid 21:02

Tack för erbjudandet – men fixar bil med en kompis.

Björlanda låter intressant – häller aldrig testat.

Vi siktar på runt 12

• lance

Medlem
    22 oktober, 2010 vid 06:08

Ja kör nog på Björlanda då. Verkar bli NV mellan 12-18 som är min tid idag 🙂

• hydrolift

Medlem
    22 oktober, 2010 vid 06:16

Siktar oxå på 12. Får som sagt kolla Onsalamätaren först. Just nu v-sv o då är det Rågelund för min del om riktningen håller i sig. NV är blir det nog Björlanda men har hört att det är lite krånglig launch där. Bara att testa antar jag…

• drakmannen

Medlem
    22 oktober, 2010 vid 07:36

Ser ut som att vinden kommer vrida åt sv, kanske är värt att åka förbi askimsviken å testa! Någon som går i samma tankar? Om man åker från gbg vid 16 så hinner man ju inte med mkt surf i rågelund innan det blir mörkt 🙁

• antonkite

Medlem
    22 oktober, 2010 vid 08:32

Lance:
    Det sket sig med bil så i fall du har plats är jag (och min kompis) sugna på att hänga på från Johanneberg.
    Hör gärna av dig på 0768-070208

Det ser ut till att ligga på rätt bra från NV under hela fm:cool2:

Anton

• hydrolift

Medlem
    22 oktober, 2010 vid 09:29

Björlanda it is! Är där strax efter 12.

• antonkite

Medlem
    22 oktober, 2010 vid 09:30

Har du plats hydrolift??

Segt att ta sig ut med buss!

• proddan

Medlem
    22 oktober, 2010 vid 23:41

Nu är det skor o handskar som gäller, kanske en liten neopren luva om man inte vill skrika ” faaaaan va kallt” 🙂 men det va trevlig ikväll. Månen hoppade fram dax o åka hem

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA