Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rågelund ikväll

  • honk

    Medlem
    14 juni, 2004 vid 11:11

    Hmmm… man skall inte retas med folk om deras handikapp

    Underbar bild: Förvånad andmamma 🙂

  • pet

    Medlem
    14 juni, 2004 vid 11:14

    Att titta på reprisen på fotbollen är väl ok. Men att höra “reprisen” om hur bra det blåste när man inte var där är kähs.

  • roland

    Medlem
    14 juni, 2004 vid 11:45

    om det e non snäll kitare som vill låna ut en kite så kommer jag

  • danielsan

    Medlem
    14 juni, 2004 vid 13:19

    Kom precis hem från Apelviken.

    Vågorna var inte vidare stora och kom ganska tätt.

    Byignt var det oxå!
    12m/s i medelvind och 16 i byarna…
    Skulle ju blåsa upp mer till kvällen, så det kan bli spännande då för er som ger er ut!

  • svinet

    Medlem
    14 juni, 2004 vid 14:31

    Yepp rock on! Drar om 30 min! Tar även med vågbrädan!
    smile.gif
    Sitter och runkar upp kajtkuken!

  • pet

    Medlem
    14 juni, 2004 vid 14:39

    Snopp, heter det

  • honk

    Medlem
    14 juni, 2004 vid 20:38

    Fett med drag i Rågelund ikväll måste jag säga… För första gången i mitt liv har jag fått känna på hur det är att vara fet-riggad med en 7kvm och 115cm bräda smile.gif

    Helvete vilkete pop!… 18> m/s och en liten honk på ~85kg flyger omkring som en vante smile.gif

  • pet

    Medlem
    15 juni, 2004 vid 07:10

    Ja det hette duga igår. Upp-ner-upp-upp-upp-ner-hopp fick man ju i den byiga vinden mest hela tiden. Som sagt, det är fan inte ofta man är tokriggad me en 7a. Det är kul o skrämmande på samma gång, precis som sagoslottet på Liseberg. För en gång skull såg vindsurfarna ut att ha lite kul iaf, men bara lite wink.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    15 juni, 2004 vid 10:25

    bäste gnagare.
    skulle du vilja ge min Luva till Johan Å.
    fast du får gärna låna om du vill. den e goe.
    Tack.
    /Nysydd metallifredd

  • honk

    Medlem
    15 juni, 2004 vid 10:39

    Freddo?.. vad har du gjort?… nysydd?.. Blev du nedbrottad i brottartävlingen och sönderknosad?

    Krya på dig gamle gosse smile.gif

  • pet

    Medlem
    15 juni, 2004 vid 10:56

    Jag giver din mysse till Johan när jag ser honom. Vem har sytt i dig och varför? Gnagare undrar.
    Jag vill inte låna den, den är på tok för ful. Tack ändå:)
    När får vi se dig på vattnet igen?
    /Pete

  • fred

    Medlem
    15 juni, 2004 vid 12:14

    Va? har du oxå blivit sydd?
    Dom tog min blindtarm för ett par veckor sen och nu får man inte surfa på en månad SUCK!.. hängde med grabbarna flyt i går till rågelund, bra tryck! laugh.gif men jag fick stå på stranden och vädra stygnen frown.gif

    Du pepps! fotbollen sänds ju alltid i repris på nyheterna dagen efter eller ratta in textTV om du är riktigt nyfiken, mig kvittar det, bara såret läker och jag kan få använda min nya Tablas någon gång så blir jag lycklig.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    15 juni, 2004 vid 12:35

    Where are Gbg folk heading this evening? Not sure I want to be out alone in this much wind. Too northerly for R. Straavalla? Is there any beach in these winds at Appelviken?

    — Dave

  • anonym-anvandare

    Medlem
    15 juni, 2004 vid 21:18

    Ha ha visst låter et cool?
    Iaf. var ju en sväng till kos och hade roligt på vattnet i dagarna 5. Sista eftermiddagen så tyckte brädan att den var BEST. Men jag menar ju att JAG är BEST och inte brädan…
    Då blev den arg och slog mig på hakan. inget allvarligt som tur va eftersom jag var en bra bit ut. va dock på vattnet idag. fast fan så byigt! igår struntade vi i det här hemma på Orust eftersom det var 4 m/s när vi satte upp mätaren och sedan när vi stått på stranden och funderat på att rigga 20&18 så kom det vindyar på 18 ungefär…bara att ge sig. Får ta mig ned till Råge snart och visa hur man gör det heta tricket “BoardToChin” smile.gif

    Pet, du passar ju i luvan! (otäckt om man byter a mot i i den meningen…)

    fan lite avis på er pojkar med små drakar, min minsta e 14 nu ett tag.

    Fred, hur skall du nu kunna åka “blind” om du inte har nån “blind”tarm??
    det blir säkert vindstilla resten av sommarn ändå iofs.

    Syns på vattnet!
    /Metallifredd

  • joje

    Medlem
    15 juni, 2004 vid 21:34

    Riggade R4 10m i Rågelund ca kl 20……fick hjälp ut genom slintalgerna av en vindsufare(tack!) men fick ge mig i den byiga och mycket starka NV-vinden.
    IGEN: Rågelund och NV=inte sant (möjligen intressant).

    Jo

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rågelund ikväll

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.