Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rågelund Local *Henke*
-
Svar till:
Brickan har helt rätt! Du har inte ett rätt!
[/ QUOTE ]
*growl*
*roaaar* -
Svar till:
Elles sont superbes tes photos, Mat!!!!!!!!
Henke du rockar fett! Vi ses i sommar!
Om patrikol syftar på nöten dirk-liten-penis-diggler så tycker jag det är rätt! Man får ligga som man bäddar! Jag ser fram emot dagen jag får träffa den killen… jag hoppas i sommar!!
Jag gillar inte personangrepp och har fått höra en hel del själv men jag tycker de som gör det själva får ta det också… de har ju en pervers syn på vad som är roligt och då borde de också tycka det är roligt att få det tillbaka också. Det är ju som att pissa i motvind.
Kram till er alla andra!!!!Nu har jag sagt mitt och nu ska jag stirra på bilderna ett tag till.
[/ QUOTE ]
Ni har träffats och o de har patrikol o dirk oxå och dessutom på samma ställe. som tur var som nån sa så gnäller man här på steffo istället… har snackat med er alla personligen och tycker alla är hyvens gubbar o damer….
en sak har jag lärt mig och det är att inte dömma folk utefter steffo… satt i 8 timmar i en bil med dirk diggler samt spenderade 2 dagar en o annan fylla o 6 timmar till i bil på väg hem igen så säger jag
” den där dirk diggler får fan lugna ner sig på steffo asså,, han kan behöva en känga”
då säger han som sitter bredvid mig.. ”det är jag”…..så kan det gå
-
Haha!
Det är det jag bävar mest för … att man upptäcker att de man tycker sämst om på nätet är jättetrevliga i verkligheten…
(fattas bara att han sliter av sig sin trevliga mask i bilen och visar sitt ”rätta” ansikte där i bilen en mörk, regning nattkörning – ”det är jag som är Dirk”…huh)
nic
-
Respeklös skitstövel på nätet, normal vettig människa i verkligheten.
Hur pantad är man då på en skala? -
haha jag ahr väl itne skrivit att det va en raven .. skrev bara att sanningen är att den ser sunkig ut i TE…
-
Svar till:
Jag har väl aldrig skrivit att den inte ser sunkig ut i TE!
[/ QUOTE ]
Ååååå snacka om att missförså.Nä det har du inte skrivit men någon annan skrev att han hade skrivit det.
Fan hela tråden börjar bli helt sjuk. -
Svar till:
Svar till:
Jag har väl aldrig skrivit att den inte ser sunkig ut i TE!
[/ QUOTE ]
Ååååå snacka om att missförså.Nä det har du inte skrivit men någon annan skrev att han hade skrivit det.
Fan hela tråden börjar bli helt sjuk.[/ QUOTE ]
gött!”!!
-
shit det här måste få ett slut (eller sätta igång på allvar..)!
Så här ska du göra patrik:
Ta o titta på bild nr. 2. gärna i trådat så du inte blir upprörd över de andra inläggen.
Andas ut och tänk på nåt annat ett tag.
Titta på nr 2 igen.
titta på andra kites.
titta på nr 2 igen och speciellt på TE.
titta på andra kites och kolla lite extra på TE den här gången.Detta bör upprepas tills du ser det konstiga med TE, det är som ett veck/inbukting i den. Därmed inte sagt att den är sämre men det ser konstigt ut och borde kunna leda till turbulens.
/ -
Ok! Jag vill inte vara tjatig men jag måste ändå kolla att jag uppfattat Patrikol korrekt.. han sysslar inte med personangrepp, dock med undantag mot dem som han själv anser vara citat: gnällerövarna, eller som enligt hans egen uppfattning skriver skit om andras kite märken eller har negativa synpunker på andra personer eller deras prylar…
Kan man både ha kakan och äta den
-
Svar till:
Kan man både ha kakan och äta den
[/ QUOTE ]
Japp annars hade jag varit arbetslös.
-
Du har alltså inte fattat något än så länge.
Jag skall försöka förklara för dig.
Att TE ser sunkig ut har vi alla sett ifrån allra första början!
Att det inte är en Raven har en del sett från början andra inte.Att det är samma respektlösa skitstövlar som håller på och snackar skit och gömmer sig bakom anonymitet ibland när det passar och bytar inloggningsnamn när dom har betet sig alldeles för jävligt för att dom skall kunna behålla sina inloggningsnamn är det en del som vet och andra som inte vet.
Jag kommer alltid att stå på dom som respekterar andra och gör något positivt för Steffos sida.
Respektlösa skitstövlar kommer jag aldrig att respektera oavsätt om dom är gullgossar i verkligheten! -
Helt korrekt uppfattat! Dom som kastar skit i motvind får räkna med att få skiten tillbaka på sig!
Nej man kan inte ha kakan och samtidigt äta upp den.
Är man respektlös så lär man inte få någon respekt tillbaka! -
räkna baklänges från 10 nu patrik. va fan gör du hör förresten! det blåser som fan ute ju!! ut å surfa med dig!
hela den här tråden började spåra ur för att du blev sur på nån som var anonym och sa att den såg för jävlig ut i TE. inget personangrepp eller smutskastning eller nåt. den va det du som började med.
jag har ingen aning om hur man ser skillnad på en raven eller en torch. eftersom jag inte har pengar att köpa en ny kite så skiter jag faktiskt i vilket. men jag kan lätt se att den inte ser ett dugg bra ut i TE, alltså skulle jag lika gärna kunnat skriva det inlägget.
bara för att man inte kan rabbla alla näshmärken i sömnen men ändå kan se att de e nåt fel på kiten så borde man alltså söka hjälp??
och det har hänt flera gånger att jag skrivit här anonym då jag inte orkat logga in från skolan, dock inte denna gången.tror du ska tänka dig för lite innan du börjar hugga på nån.
ses på vattnet sen idag hoppas jag!
Logga in för att svara.