Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rågelund Local *Henke*

• patrikol

Medlem
    31 maj, 2005 vid 10:15

Jag skall ut nu.
    Det är tyvärr ännu en sak som dom här 3-4 personerna som bara håller på att hacka på allt och alla är orsak till.

Att när det någon gång är någon annan som är som du säger en normal ”Anonym” och inte en av dom här 3-4 som konstant gör skit för alla på Steffo så blir dom förväxlade med skitstövlarna!

• anonym-anvandare

Medlem
    31 maj, 2005 vid 10:18

true-true. flera konstiga påhopp från hans sida.
    ludde skriver:
    ”nu tycker jag alla kan sluta sjabba om allt. patrik för fan ser du iten att trailing edgen ser för jävlig ut..sluta nu klaga på alla.. bara för att det är anoym som skriver betyder inte det att han inte har rätt i att den ser för jävlig ut för det gör den.”
    svar på det blir då: ”Det är en Torch och inte en Raven ser du inte det Luuddee för fan!
    Jag klagar aldrig på någon eller något och kommer aldrig att göra det i heller.
    Ser ingen mening med det.
    Däremot så svara jag på gnällerövarna som bara klagar och aldrig kommer med något positivt.
    Men inte allltid förståss.
    Varför lägga ner tid och energi på dom gnällerövarna när det finns så mycket bra snubbar här? ”

Varför detta tjat om modellen? allt handlade från början om TE. Det egentliga ämnet undviks igen när ludde säger som det är:
    ”haha jag ahr väl itne skrivit att det va en raven .. skrev bara att sanningen är att den ser sunkig ut i TE… ”
    Svaret på det blir:
    ”Jag har väl aldrig skrivit att den inte ser sunkig ut i TE!”

Slutsats:
    Helt obegripliga antaganden som är roliga att kommentera och som du av någon anledning måste försvara helt nitiskt trots att de uppenbarligen är helt fel eller bara konstiga.

• patrikol

Medlem
    31 maj, 2005 vid 10:30

Klart att det är obegripligt när du inte fattat vad jag retade mig på.
    Det hade inte något som helst med TE att göra utan anonymt gnällande generellt!
    Fattar fortfarande inte varför man inte kan stå för det man säger.
    Jag står för allt jag sagt och gjort på Steffo eller i verkliga livet Rätt eller fel.

• anonym-anvandare

Medlem
    31 maj, 2005 vid 10:33

så stor roll spelar det faktiskt inte om man har ett inloggningsnamn eller inte! bara för att man inte e inloggad så e det inte anonymt gnäll! Läs vad folk skriver istället!! mad.gif

• mrsmille

Medlem
    31 maj, 2005 vid 10:35

Jag vill bara säga att det possetiva i allt detta är att alla man träffar på de olika spotsen runt om i sverige är TREVLIGA!!!!
    Jag hoppas att det fortsätter så… smile.gif

• arnolderik

Medlem
    31 maj, 2005 vid 10:42

Jag fattar fortfarande inte? Är du någon slags domare då som får kasta skit på dem som du tycker kastar skit? Det känns inte särskilt främjande för en god stämmning, som du ju enl tidigare inlägg förespråkar…

en sak är i alla fall grymt utklarad och jevligt kul (tycker jag) dessutom grin.gif Det är att fiskar man på Steffo så nappar Patrikol ALLTID!!

PUSS!

• patrikol

Medlem
    31 maj, 2005 vid 10:43

Det gör jag alltid!
    Tyvärr som jag skrivit tidigare så förstör vissa här för oss alla och detta är en konsekvens av deras handlande.
    Ibland blir fel människa utskälld.
    Jag övereagerade på gnället denna gången tyvärr.
    Men det gör inte deras handlande mer ok för det!

• patrikol

Medlem
    31 maj, 2005 vid 10:52

Ja det är jag eftersom jag är moderator här!
    Så är det min skyldighet att se till att det hålls en viss nivå här!
    Jag kan ju knappast utgå ifrån dina preferenser eller?
    Jag försöker att se till allas trevnad här och därför måste jag ibland säga ifrån när det blir allt för mycket negativt skitsnack här.
    Är man inte nöjd med sin moderator på ett forum så säger man ifrån om tillräckligt många säger ifrån så blir moderatorn inte långlivad på ett forum.
    Bara att säga ifrån till Stefan eller slänga in en poll så rättar jag mig efter det. Självklart.
    Det är användarna själva som bestämmer hur det skal vara på ett forum.

• bohm

Medlem
    31 maj, 2005 vid 10:57

jag lärde mig ett nytt ord för inte så länge sedan….illusorisk korrelation….. går att använda på flera inlägg i denna tråden… ofta inlägg gjorda av samma debatör……

• patrikol

Medlem
    31 maj, 2005 vid 11:10

Måste kollas upp! Alltid kul med nya ord!

Svar: Att man. uppfattar ett.
    samband där. inget samband. finns.

• koan

Medlem
    31 maj, 2005 vid 11:15

Jag försökte i det längsta hålla mig borta från denna tråden, men nu går det inte längre.

Uttryck som ”kasta sten i glashus” ligger väldigt när till hands när man läser det som skrivigt ovan och jag tycker det verkar som Gudrun Schyman inte är den enda som behöver uppdatera sig om hur man föregår med gott exempel tongue.gif

• arnolderik

Medlem
    31 maj, 2005 vid 11:26

jaha!! Men om du nu är moderator så borde du väl rimligtvis hålla dig till saklig kritik och dessutom konsekvent kritik…? Om någon nu skriver något som du anser stötande så ska du väl inte gå in och kasta skit på denna person, som du ju själv erkänner att du alltid gör… och som du ju bevisligen gjorde när du drog igång denna disskussion… du ska väl i ett sådant fall endast påpeka att det är ett olämpligt uttalande, skrivelse, påpekande eller vad det nu må vara. Det du tycks göra nu är att gå ner på den nivå som du själv anser dig stå över…

Du bör nog tagga ner lite här på Forumet ”GRABBEN” grin.gif

Det är min personliga åsikt och den står jag för

• patrikol

Medlem
    31 maj, 2005 vid 11:41

Helt korrekt! blush.gif Ramlade in i fällan!
    Nästan jag anser mig inte stå över någon.
    Så vida jag ju inte rent fysiskt står över den personen då. smile.gif
    Det gör du rätt i! Annars står någon annan på dig istället!! smile.gif

• patrikol

Medlem
    31 maj, 2005 vid 11:50

Svar till:

Jag försökte i det längsta hålla mig borta från denna tråden, men nu går det inte längre.

Uttryck som ”kasta sten i glashus” ligger väldigt när till hands när man läser det som skrivigt ovan och jag tycker det verkar som Gudrun Schyman inte är den enda som behöver uppdatera sig om hur man föregår med gott exempel tongue.gif

[/ QUOTE ]
    ”kasta sten i glashus”
    Det håller jag absolut inte med om jag sysslar definitivt inte med det som dom jag blev förbannad på sysslar med!
    ”föregår med gott exempel”
    Det är ju förståss helt rätt det bör jag göra och brukar göra men nu blev det bara för mycket gnällande på en gång för att jag skulle kunna hålla mig. blush.gif

• gogga

Medlem
    31 maj, 2005 vid 11:55

det är helt sjukt hur helt oväntade trådar kan bli så roliga att läsa laugh.gif
    det är tjusningen med steffo, det kan dyka upp var som helst!

Sida 5 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rågelund Local *Henke*

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.