Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rågelund(Åsa) idag efter jobbet? (14/8)

• Rågelund(Åsa) idag efter jobbet? (14/8)

Publicerad av Anonym på 14 augusti, 2003 vid 06:05

Jag är intresserad av att dra ner idag efter jobbet vid fem-tiden.. Har tyvärr ingen bil och skulle föredra att få åka med någon 🙂

Jag bor/jobbar i göteborgs innerstad..

tack

anonym-anvandare svarade 21 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • fred

Medlem
    14 augusti, 2003 vid 06:55

Jag vill oxå ner till vattnet!
    Ingen bil men jag har bensinpengar, i värsta fall så tar vi tåget med den lilla DRAKEN och ger oss ut i vågskummet.
    Jag slutar vid tre.

C Ya! Fred.

• zoolander

Medlem
    14 augusti, 2003 vid 06:57

ni skölle bött i skäne nu! blåa himlen och feta störmar..

• Anonym

Gäst
    14 augusti, 2003 vid 07:15

Ifall jag kunde skulle jag gärna flytta göteborg ner till skåne.. fast iofs, när jag ändåså flyttar stan kunde jag lika gärna flytta den till västindien eller nått 🙂

• zoolander

Medlem
    14 augusti, 2003 vid 07:29

låter underbart! vill du ha ett litet tips på hur det kan gå till så titta på det bästa ur varanteatern.. där flyttat dom gbg ner till malmoe! ha det gött ida!

• fred

Medlem
    14 augusti, 2003 vid 07:48

Vad sägs om att flytta Västindien hit istället!
    Tänk på alla fördelar..
    Tänk kombinationen!.. Kite utan linor och flytta hit Västindien. Kanske rent utav gratis kiteprylar till alla och GUD som huvuddomare på tävlingarna. Låter MAXAT tycker jag!

Nä jag har inte tagit något, jag är bara så j-vligt sugen på och få använda mina kite prylar någon gång. mad.gif crazy.gif

GUD.

• anonym-anvandare

Medlem
    14 augusti, 2003 vid 08:09

Jag har bil och grejer. Men jag tror inte att jag har en tillräckligt liten drake. Har ingen mindre än 10. Vad hade du tänkt att köra?

• Anonym

Gäst
    14 augusti, 2003 vid 14:31

Ingen som ändrat sig?… det ser ju ut att vara fint väder här i gbg ivf…. blåser ganska starkt vid onsalamätarn(16m/s) men det brukar ofta blåsa lite mindre vid Rågelund..

Hade tänkt köra med min 9.5’a..

Ifall någon vet någon som är där nere nu och vet hur det är så får ni gärna berätta.. så man inte tar en timmes tåg-buss-resa för att komma ner till något som är dåligt..

• danielsan

Medlem
    14 augusti, 2003 vid 16:23

har du någon bra länk till vindmätaren i onsala?

• anonym-anvandare

Medlem
    14 augusti, 2003 vid 16:30

http://www.oso.chalmers.se/~weather/

ligger ofta 1-2 m/s över ”verkligheten”…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rågelund(Åsa) idag efter jobbet? (14/8)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.