Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rambo drar till Elyaque, check it out!

  • Rambo drar till Elyaque, check it out!

    Publicerad av johnjrambo på 14 februari, 2008 vid 15:07

    For sure, nu drar man dit igen, imorgon lyfter planet till lite shystare breddgrader, yaman:cool2:

    Är ni utråkade på jobbet så skika in på http://rambooo.kicks-ass.org o glo på hur en annan kan ha det exempelvis..en vanligt måndag.

    Hasta la vista suckers.

    naish svarade 16 år, 2 månader sedan 15 Medlemmar · 16 Svar
  • 16 Svar
  • jalla

    Medlem
    14 februari, 2008 vid 18:00

    F..n va gôtt Rambo! ha det så jäkla bra och ska bli kul att läsa rapporterna här hemma. Lär ju bli kalt nu när man vill att det blir varmare:-(
    Hasta la Vista!

  • lars_k

    Medlem
    14 februari, 2008 vid 18:15

    Jaha. Ha det gött. Sätt en mössa på flinten så den inte bränner sej.

  • getwet

    Medlem
    14 februari, 2008 vid 18:36

    Syns någongång, ha de bra.

    (är det fler än jag som ska laga middag nu, eller kanske rent av titta på reklam TV?)

  • jeppo_f

    Medlem
    14 februari, 2008 vid 19:42

    Gottegris!! Kör hårt!

    /j

  • gurra1978

    Medlem
    14 februari, 2008 vid 21:48

    Trevlig resa. Hur gick det egentligen med dina löften om dubbelframåt år 2007 på Dannemans filmrealase party? Blev det något av det hela eller snackade du bara Goya : )

  • spray

    Medlem
    14 februari, 2008 vid 23:54

    Yppiee caaay eeyy mothafoockah!

  • Oregistrerad

    Gäst
    15 februari, 2008 vid 05:31

    @jOHNjRAMBO 444727 wrote:

    For sure, nu drar man dit igen, imorgon lyfter planet till lite shystare breddgrader, yaman:cool2:

    Är ni utråkade på jobbet så skika in på http://rambooo.kicks-ass.org o glo på hur en annan kan ha det exempelvis..en vanligt måndag.

    Hasta la vista suckers.

    drunkna ditt as !

  • drakglenn

    Medlem
    15 februari, 2008 vid 06:40

    Inte alls avundsjuk…..:wink:

    Ha det så gött där nere

    Mvh Glenn

  • fastforward

    Medlem
    15 februari, 2008 vid 08:25

    Oj, bara 2 veckor kvar innan jag drar nu… Antar att vi ses där nere.

  • basse

    Medlem
    15 februari, 2008 vid 08:53

    @gurra1978 444804 wrote:

    Trevlig resa. Hur gick det egentligen med dina löften om dubbelframåt år 2007 på Dannemans filmrealase party? Blev det något av det hela eller snackade du bara Goya : )

    Hmm… Rambo hade väl typ 1½ vågdag 2007 men det kanske funkar i ett tokshoppigt Blöjlanda 😉

  • k-man-2

    Medlem
    15 februari, 2008 vid 09:41

    sticker om en vecka… c ya!

  • klint

    Medlem
    15 februari, 2008 vid 21:42

    Just kommit tillbaks till hotellet efter en heldag surf i El Yaque. Slalomprylar och 7.0 fram till lunch ungefär, sen ökar vinden passande till 5.0 och 90 l freestylewave. Så har det varit de fyra dagar jag spenderat här.

    Ni som inte varit här förr och som ska åka snart, se till att få med er ngn fet salva, typ vasselin och smörj in händerna innan och efter surfet. Det impregnerar tassarna och gör dem “vattentäta”. Annars är det relativt lätt att få blåsor i det varma salta vattnet om man kör non stop en hel dag. Gjorde det misstaget och slet upp händerna redan första dagen.

    / andy

  • bananen

    Medlem
    17 februari, 2008 vid 19:12
    Klint;445013 wrote:
    Gjorde det misstaget och slet upp händerna redan första dagen.

    andy

    Gott åt er era jävlar. Sitta och skriva sådana där inlägg när vi andra är hemma och harvar i två gradigt vatten.

    Mina händer gör åxå djävligt ont, men det beror näppeligen inte på salthalten i öresund, utan mer på att här är så jävla kallt och jag är så jävla envis att jag seglade tre timmar idag.

    Så tänk er för när ni gnäller över att romen är för stark eller att ni är solbrända i pannan, här sitter andra med ledgångsreumatism bara för att vi inte kan låta bli att surfa.

    Skal kontakta JämO om det inte blir ett slut på inlägg av den här typen.

    // Jonas

  • mbkpeter

    Medlem
    18 februari, 2008 vid 00:14

    Uppdatering Rambo.

  • jalla

    Medlem
    19 februari, 2008 vid 11:46

    Nån som vet om det finns en Webkamera på El yaque? Borde finnas nån Tysk som har satt upp en sådan. Då kan vi se om John verkligen är ute på vattnet eller om han bara softar i hängmatan 🙂 🙂

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rambo drar till Elyaque, check it out!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.