Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rapport CORE WAKEJAM
-
Sweet Nils, har ju sagt hela tiden att du e awesome, go for it!
-
Gratulerar! faan vad soft att någon är på plats och representerar 🙂
lycka till idag -
vi festar nu sa berattar mer senare men det er sa roligt att ils fastna i roftoppen och loppa sonder hela skiten i borjan utav dagen.
Sa den er helt pajad. Nils er helt okej. Han fick inte spo allt var lugnt, hoppas det kom pa film
Nils kom 4a
-
Fan va schysst Wacko! Reprezentin! Det måste vara brädan o bindningarna 🙂
-
Ja. Grattis. Blir kul att höra sen. Synd på kiten, ring mig så fixar vi ner en ny om du inte kan fixa den.
-
jag o kiten ar okej, stottorna till benen pa rooftop’en gick dock av nar den valte, hoppas de fatt ordning pa den igen, ett javla bygge det dar
det stack ut en trabit som en styrlina fastnade i sa bommen fastnade och draken loopade tills hela bygget valte. lite surt att det gick sa bra i forrgar och nu ar man mer kand som svensken som sankte rooftopen… (hoppas det inte finns pa film) var inte sa kaxig nar jag skulle kora mitt finalheat sen men han jag motte var pa en helt annan niva sa jag korde lite safe
far val se om jag far stryk nasta gang jag e i woodys… 🙂
jag kom vidare i waketavlingen men vi orkade inte upp sa tidigt idag for att sticka dit o kora vidare
bradan borjar dock bli lite trott efter kicker o sliderakning… -
Asroligt nils, du e ju snart proffs.
kan inte jag få bära din bräda när du kommer hem nisse??
-
haha…grymt kul verkar det va!!!! fan skulle vart dar!!!!!! kor hart!!!!!!!
-
Fasen nu blir jag sjukt sugen på att köra lite kicker och slider! Kan vi inte bygga en? Var kan vi bygga och var kan vi ha den? Kanske på den platta delen i Lejet. Sen kanske man kan ta upp den och ha den på ”parkeringen” vid bajamajjan när den inte används? Vem är på?
-
Har 1600 bilder från jammet, men får inte publicera nåt till 1a mars… Toby har såklart första tjing på alla bilder så efter det kommer det komma upp sköna bilder på våra svenskar, stinka ut slidersna och kickersna och såklart med Dan, Andy, Simon, Alex, Sam och alla andra sköna dudes tweaka ut sköna nosepresses…
To be continued:)
-
@Neven 527255 wrote:
Fan va schysst Wacko! Reprezentin! Det måste vara brädan o bindningarna 🙂
Ha ha. ”That’s negative”. Jag har samma setup och den står bara i ett hörn och hånar mig! Behövs vind + skillz också, nåt som Nils inte verkar ha brist på. Gött köttat Nils!
-
johnk;530705 wrote:Ha ha. ”That’s negative”. Jag har samma setup och den står bara i ett hörn och hånar mig! Behövs vind + skillz också, nåt som Nils inte verkar ha brist på. Gött köttat Nils!
Haha, kanske var lite ironi…
Har du samma setup? Har du gått o skaffat dig en Concept?
-
@Neven 530802 wrote:
Haha, kanske var lite ironi…
Har du samma setup? Har du gått o skaffat dig en Concept?
Ja, pa satt och vis. Har lanat en fran en kiteshop for att dema. Tyvarr blaser det sa daligt att jag bara kunnat kora den i 10 minuter sen jag lanade den for tva manader sen :() Den enda plattvattenspotten har ar jattebyig sa jag vet inte om jag har nytta av en wakestylebrada med bindningar ens. Att latja runt i havet i 3-4 m vagor som bryter skoninglost kanns inte helt safe med escaladsen som ar relativt svara att ta av sig.
En sak som ar riktigt surt ar att det finns massa laguner langs kusten som hade varit najs for kitesurfing om det inte hade gatt tva motorvagar och en jarnvag igenom dem… Exploaterande djavla amerikaner! 🙂
Logga in för att svara.