Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rapport CORE WAKEJAM

• _sofia_

Medlem
    24 januari, 2009 vid 18:44

Sweet Nils, har ju sagt hela tiden att du e awesome, go for it!

• hengo

Medlem
    25 januari, 2009 vid 10:40

Gratulerar! faan vad soft att någon är på plats och representerar 🙂
    lycka till idag

• trumpeten

Medlem
    25 januari, 2009 vid 14:11

vi festar nu sa berattar mer senare men det er sa roligt att ils fastna i roftoppen och loppa sonder hela skiten i borjan utav dagen.

Sa den er helt pajad. Nils er helt okej. Han fick inte spo allt var lugnt, hoppas det kom pa film

Nils kom 4a

• neven

Medlem
    25 januari, 2009 vid 15:06

Fan va schysst Wacko! Reprezentin! Det måste vara brädan o bindningarna 🙂

• milkman

Medlem
    25 januari, 2009 vid 15:26

Ja. Grattis. Blir kul att höra sen. Synd på kiten, ring mig så fixar vi ner en ny om du inte kan fixa den.

• wakenils

Medlem
    26 januari, 2009 vid 01:42

jag o kiten ar okej, stottorna till benen pa rooftop’en gick dock av nar den valte, hoppas de fatt ordning pa den igen, ett javla bygge det dar
    det stack ut en trabit som en styrlina fastnade i sa bommen fastnade och draken loopade tills hela bygget valte. lite surt att det gick sa bra i forrgar och nu ar man mer kand som svensken som sankte rooftopen… (hoppas det inte finns pa film) var inte sa kaxig nar jag skulle kora mitt finalheat sen men han jag motte var pa en helt annan niva sa jag korde lite safe
    far val se om jag far stryk nasta gang jag e i woodys… 🙂
    jag kom vidare i waketavlingen men vi orkade inte upp sa tidigt idag for att sticka dit o kora vidare
    bradan borjar dock bli lite trott efter kicker o sliderakning…

• kvabbso

Medlem
    26 januari, 2009 vid 06:55

Asroligt nils, du e ju snart proffs.

kan inte jag få bära din bräda när du kommer hem nisse??

• erika

Medlem
    26 januari, 2009 vid 12:47

haha…grymt kul verkar det va!!!! fan skulle vart dar!!!!!! kor hart!!!!!!!

• neven

Medlem
    26 januari, 2009 vid 12:55

NissePisse finns numera omnämnd på första sidan av http://www.coreonlinemagazine.com också!

• hengo

Medlem
    26 januari, 2009 vid 13:09

cccooooolt!
    upp med lite film å bilder nu !

• neven

Medlem
    26 januari, 2009 vid 14:34

Fasen nu blir jag sjukt sugen på att köra lite kicker och slider! Kan vi inte bygga en? Var kan vi bygga och var kan vi ha den? Kanske på den platta delen i Lejet. Sen kanske man kan ta upp den och ha den på ”parkeringen” vid bajamajjan när den inte används? Vem är på?

• davids

Medlem
    26 januari, 2009 vid 15:31

Har 1600 bilder från jammet, men får inte publicera nåt till 1a mars… Toby har såklart första tjing på alla bilder så efter det kommer det komma upp sköna bilder på våra svenskar, stinka ut slidersna och kickersna och såklart med Dan, Andy, Simon, Alex, Sam och alla andra sköna dudes tweaka ut sköna nosepresses…

To be continued:)

• johnk

Medlem
    16 februari, 2009 vid 19:42

@Neven 527255 wrote:

Fan va schysst Wacko! Reprezentin! Det måste vara brädan o bindningarna 🙂

Ha ha. ”That’s negative”. Jag har samma setup och den står bara i ett hörn och hånar mig! Behövs vind + skillz också, nåt som Nils inte verkar ha brist på. Gött köttat Nils!

• neven

Medlem
    17 februari, 2009 vid 10:42
    johnk;530705 wrote:
    Ha ha. ”That’s negative”. Jag har samma setup och den står bara i ett hörn och hånar mig! Behövs vind + skillz också, nåt som Nils inte verkar ha brist på. Gött köttat Nils!

Haha, kanske var lite ironi…

Har du samma setup? Har du gått o skaffat dig en Concept?

• johnk

Medlem
    18 februari, 2009 vid 03:11

@Neven 530802 wrote:

Haha, kanske var lite ironi…

Har du samma setup? Har du gått o skaffat dig en Concept?

Ja, pa satt och vis. Har lanat en fran en kiteshop for att dema. Tyvarr blaser det sa daligt att jag bara kunnat kora den i 10 minuter sen jag lanade den for tva manader sen :() Den enda plattvattenspotten har ar jattebyig sa jag vet inte om jag har nytta av en wakestylebrada med bindningar ens. Att latja runt i havet i 3-4 m vagor som bryter skoninglost kanns inte helt safe med escaladsen som ar relativt svara att ta av sig.

En sak som ar riktigt surt ar att det finns massa laguner langs kusten som hade varit najs for kitesurfing om det inte hade gatt tva motorvagar och en jarnvag igenom dem… Exploaterande djavla amerikaner! 🙂

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rapport CORE WAKEJAM

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.