Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing rätt bra i söndags

• rätt bra i söndags

Publicerad av anonym-anvandare på 3 september, 2002 vid 18:41

ingen vind, men jag blev kvar ute ändå ocj övade stagvändningar, efter ett tag kom vinden! gick rätt bra, krokade i hängselen, planing, satte lite slag. Kom dock inte i fotstropparna. fotstropparna härnäst. Men sen blir det väl värre när det är mer vågor. Nä, jag kör på med slagen tills jag kommit i fotstropparna sen är det dags för gippen

watertouch svarade 23 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • watertouch

Medlem
    3 september, 2002 vid 20:31

Hallå där!
    Var seglade du då nånstans?

• anonym-anvandare

Medlem
    4 september, 2002 vid 05:04

Ivösjön, Bromölla

• watertouch

Medlem
    4 september, 2002 vid 06:21

Aha. Har du inga grejer i Karlskrona?

• anonym-anvandare

Medlem
    4 september, 2002 vid 08:34

Naj, men jag har funderat på det om det skulle kunna bli mkt seglat så….. har ingen bil än. det är haken, men det kanske du har:)

• watertouch

Medlem
    4 september, 2002 vid 15:59

Ja, men den brukar vara rätt vällastad, både jag å tjejen kör grejer i den smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    4 september, 2002 vid 17:04

Tjejen får du lämna hemma så klart

• watertouch

Medlem
    4 september, 2002 vid 17:28

de e ju hon som kör

• anonym-anvandare

Medlem
    4 september, 2002 vid 20:52

ok, utan bil är det ju svårt, ska skaffa snart.
    Vatt ute idag? bra vind idag ju, träffade en på gräsvik som vatt ute i viken, han hade det kämpigt att ta sig in i frånlandsvinden han hade

• watertouch

Medlem
    4 september, 2002 vid 21:43

Vi körde på Verkö hela dagen idag. Vi var där vid 10-tiden eftersom prognosen sa att det skulle avta efter lunch, men istället ökade det. Riktigt skoj.

Vid gräsvik kan man inte surfa på ostlig vind, vodafone-huset tar all vind. Syd och sydväst funkar däremot bra där. Riktigt roligt när man är ute i höstvindarna och alla vodafånar sitter å kollar. Vill man veta om det blåser kan man alltid ringa deras kundtjänst å fråga smile.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA