recention av nomad

This topic has 18 svar, 8 deltagare, and was last updated 13 years, 2 months sedan by  KiteLife.

• Författare
     debkausf 
    Medlem
     Pepa 
    Medlem

Hehe det verkar som jag gillar den 🙂

debkausf 
    Medlem

Gillar den mä. Skall bara tjoffa på pro-kitet sedan blir den fulländad

danielnilsson 
    Medlem
    debkåusf;563431 wrote:
    Gillar den mä. Skall bara tjoffa på pro-kitet sedan blir den fulländad

Pro Kitet ??

debkausf 
    Medlem
    danielnilsson;563443 wrote:
    Pro Kitet ??

http://www.kiteforum.com/viewtopic.php?f=1&t=2358317&sid=f3f61f95f8d0be1e4b1ff72879f27021

Pro bar upgrade kit

sourra 
    Deltagare

Så man kopplar förbi IDS och får en roterande chickenloop? Är det inte risk att loopen vrider sig då så det blir meckigt att kroka i?

Blackadder 
    Deltagare

Fan va tjeligt å köra på grejer från 2009.

Pepa 
    Medlem

Hehe visste inte ens att det fanns ett sånt här kit. Jag gör alltid sånt själv direkt på nya grejer, slakta och bygg ihop Pepe Custom style bara. Det där med att man vill ha V:et så långt ner som möjligt är ju givet sedan kite kom till världen.

Cortex 
    Deltagare

Hmm, blir leashen också roterande när man uppgraderar till Pro-kit’et? Jag kollade lite snabbt på filmen men måste ha missat biten med leashen…

/Kaj

Litease 
    Medlem

ja, snygg recension pepä! Förstod inte det där med att du började bli gubbe nu. Det har du väl vart länge? 😉

debkausf 
    Medlem
    Pepä;563566 wrote:
    Hehe visste inte ens att det fanns ett sånt här kit. Jag gör alltid sånt själv direkt på nya grejer, slakta och bygg ihop Pepe Custom style bara. Det där med att man vill ha V:et så långt ner som möjligt är ju givet sedan kite kom till världen.

Aj aj, o jag som fattade förs nu! Och så hörde jag att judarna hade varit taskiga mot jesus.

debkausf 
    Medlem
    sourra;563482 wrote:
    Så man kopplar förbi IDS och får en roterande chickenloop? Är det inte risk att loopen vrider sig då så det blir meckigt att kroka i?

Risken finns men jag är beredd att testa. Vet att problemet är känt sedan tidigare men att man då löst detta genom att sätta på en krympslang o värma till. Men men, det kanske inte blir några probs.

sourra 
    Deltagare

Men då blir det väl billigare att gå Peps-vägen? =)

debkausf 
    Medlem
    sourra;564089 wrote:
    Men då blir det väl billigare att gå Peps-vägen? =)

Gillar inte o mecka, en cl o 2 snören lär ju inte kosta skjortan.

sourra 
    Deltagare

Sant. Max en tusing =)

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 19 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2022 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account