Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Rekordslakt på Haga Park idag 14/8

• marden

Medlem
    14 augusti, 2008 vid 20:58

grymt kört grabbar!
    hade skjälv en av mina bästa dar me gps på dalarö o när jag klev iland hör man att det gått 10 kn snabbare där idag imponerande!
    returpostar en bild jag tog där i våras vid fel vind riktning o lågvatten men me brist på annat så:)

• mackee

Medlem
    14 augusti, 2008 vid 21:04

Fin bild men vi surfar på andra sidan av revet.

• jester

Medlem
    15 augusti, 2008 vid 07:14

Marcus + övriga har oxå skickat in filer som blivit godkända. Bra!

• getwet

Medlem
    15 augusti, 2008 vid 07:35

Ja djävlar i mig, coolt! Snyggt jobbat av allihop som var där.

• Knatte

Gäst
    15 augusti, 2008 vid 08:12

@Jester 490653 wrote:

Marcus + övriga har oxå skickat in filer som blivit godkända. Bra!

Saknas inte Marcus R. ännu? Jag fick för mig att han också hade varit igång och snabb igår 🙂

• jester

Medlem
    15 augusti, 2008 vid 09:15

Marcus kommer förhoppningsvis lägga upp resultatet snart. Har iaf fått filen, och där står det 40.08 i average.

• Knatte

Gäst
    15 augusti, 2008 vid 09:51

@Jester 490724 wrote:

Marcus kommer förhoppningsvis lägga upp resultatet snart. Har iaf fått filen, och där står det 40.08 i average.

Det var ju nära nära Marcus E resultat:rolleyes:

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA