Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Rese sällsakp 3nov 2008-3maj 2009

• Rese sällsakp 3nov 2008-3maj 2009

Publicerad av gibbi365 på 27 juli, 2008 vid 16:01

Jag har bokat en biljett till Foratleza barailien den 3nov 2008 från arlanda undra om någon annan ska resa samtidigt så vi kunde ha sällsak hela eler delar av tiden?

Hör av dig snarast

makrus svarade 16 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • swe_911

Medlem
    30 juli, 2008 vid 13:41

Tjabba,

Har också planer på Brazil, lär dock bege mig något tidigare isf.. kanske i oktober tom november isf. Vart i Brazil ska du?

/Martin

• soulsurfer

Medlem
    2 augusti, 2008 vid 22:29

Hur är fortaleza hur mycket blåser det?
    Vågor freeride freestyle?
    grunt sand?
    storstad?
    Något annat än windsurfing?
    camping nära surfspotten?
    (soulsurfer

• makrus

Medlem
    2 september, 2008 vid 23:24

Tjena! jag kommer resa runt i de trakterna från i början av december tills i mars eventuellt längre. Tänkte slå mig till ro på något blåsigt ställe vid kusten 😉 Berätta gärna var du tänkt att vara/ hur du tänk bo så kanske jag kommer förbi.

/Markus

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Rese sällsakp 3nov 2008-3maj 2009

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.