Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Reservdelar EH-bom?

• Reservdelar EH-bom?

Publicerad av ville på 23 juli, 2008 vid 14:39

Var kan jag få tag på reservdelar till min EH-bom? behöver ny depowerlina och lite annat smått o gått.

Har föröskt ringa till shopen i dalby utan någon framgång, antagligen för jag ligger inne med fel nummer..

skotten svarade 16 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • johanw

Medlem
    23 juli, 2008 vid 14:53

de e väl bara o fixa en ny depowerlina själv..

Medlem
    23 juli, 2008 vid 15:05

det går säkert men blir mekigt att fästa chickenloopen i linan.

• skotten

Medlem
    23 juli, 2008 vid 15:31

I think I have a depower line here somewhere man, let me take a look. Otherwise PM ludde.

• luuddee

Medlem
    23 juli, 2008 vid 21:10

@skotten 484685 wrote:

I think I have a depower line here somewhere man, let me take a look. Otherwise PM ludde.

i dont have any and pleae don tell people to contat me about stuff like this its hugo that have EH for now.

• hugeo

Medlem
    23 juli, 2008 vid 21:32

Limhamns Skeppshandel has the shit, super mega duper deluxe spectra Dyneema lines at bargin prices but sure if you want to pay 350 SEK, just PM me an address an I send one per snail mail.

• skotten

Medlem
    23 juli, 2008 vid 23:34

its better you buy one, as the spectra will be a bitch to attach down at the CL.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Reservdelar EH-bom?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.