Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Reservdelar EH-bom?

• Reservdelar EH-bom?

Publicerad av ville på 23 juli, 2008 vid 14:39

Var kan jag få tag på reservdelar till min EH-bom? behöver ny depowerlina och lite annat smått o gått.

Har föröskt ringa till shopen i dalby utan någon framgång, antagligen för jag ligger inne med fel nummer..

skotten svarade 17 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • johanw

Medlem
    23 juli, 2008 vid 14:53

de e väl bara o fixa en ny depowerlina själv..

Medlem
    23 juli, 2008 vid 15:05

det går säkert men blir mekigt att fästa chickenloopen i linan.

• skotten

Medlem
    23 juli, 2008 vid 15:31

I think I have a depower line here somewhere man, let me take a look. Otherwise PM ludde.

• luuddee

Medlem
    23 juli, 2008 vid 21:10

@skotten 484685 wrote:

I think I have a depower line here somewhere man, let me take a look. Otherwise PM ludde.

i dont have any and pleae don tell people to contat me about stuff like this its hugo that have EH for now.

• hugeo

Medlem
    23 juli, 2008 vid 21:32

Limhamns Skeppshandel has the shit, super mega duper deluxe spectra Dyneema lines at bargin prices but sure if you want to pay 350 SEK, just PM me an address an I send one per snail mail.

• skotten

Medlem
    23 juli, 2008 vid 23:34

its better you buy one, as the spectra will be a bitch to attach down at the CL.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA