Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Resultat från tävlingarna på Tylösand

• Resultat från tävlingarna på Tylösand

Publicerad av laina på 8 juli, 2007 vid 22:11

11 tappra åkare körde tävlingarna i Tylösand i lördags. Tack alla ni som var med, det var grymt trevligt och kul att vi äntligen fick lite vind på såna här grejjor.
    Pga regnet blev det inte så mycket fotat, men jag har nog nån liten pic att lägga in om nån dag.

Det var inga lätta förhållanden att köra freestyle i, men topptrion bjöd oss på lite sköna trick som mobes, flat 3:s och S-bend2blind m.m. Inte heller denna gång lyckades någon besegra Clabbe, men andraplatsen kneps av Henrik Hagdorn och tredjeplatsen av Anders Tengvall.

Samma resultat blev det i masstarten i Crazy Downwind.

Tusen tack till er alla som var där o körde eller stöttade!! Nästa år hoppas vi på lika bra vind, men mindre regn!!

Claes, Henrik och Anders: Ni har lite priser att hämta ut i Surfshopen.

Priserna är sponsrade av:
    THULE, Quiksilver, Casio, Surfers paradise, Óhana, Gullbergs

laina svarade 17 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • fredde-k

Medlem
    9 juli, 2007 vid 06:07

Tack så mycket Lina, Peter, surfshopen m.m för en kanon helg, det var skitskoj. Och grattis clabbe som dominera igen!!!

• hakisch

Medlem
    9 juli, 2007 vid 06:57

Coolt!

grattis Clabb! grattis Henk!

Ride on

Håkan

• niklas82

Medlem
    9 juli, 2007 vid 16:09

tack för en blöt helg, jag bröt mitt lillfinger o ”poppade” knät igen, perfekt helg i mina ögon.

• snoclabb

Medlem
    10 juli, 2007 vid 18:31

Tack för en kul helg…inte så glammig som vi är vana vid..men o andra sidan fick vi kita oss trötta…o det va magiskt latcho!

Good work alla som fixat och ordnat!

• laina

Medlem
    10 juli, 2007 vid 21:46

Här kommer nåra bilder från Downwindracet..

• laina

Medlem
    10 juli, 2007 vid 21:47

Å så morfar Gereny som lycklig funktionär..

• unhooked

Medlem
    10 juli, 2007 vid 22:05

fint väder

skulle hälsa från min packade v-surfarbrorsa du gav rajd till i helgen

• laina

Medlem
    11 juli, 2007 vid 08:36

Right, hoppas de hade kul på sin pubrunda..!

En liten artikel i HP:
    http://www.hallandsposten.se/artikel.asp?oid=241272

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Resultat från tävlingarna på Tylösand

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.