Senaste nytt Forums Vågsurfing Resultat Surfpaddleracet 12/7 i Apelviken

• Resultat Surfpaddleracet 12/7 i Apelviken

Publicerad av seeker på 13 juli, 2008 vid 18:19

Världens Nordligaste Surfpaddlerace (och Nordens första) blev en väldigt trevlig tillställning och jag vill ge alla deltagarna och alla besökare denna underbara dag i Apelviken ett STORT TACK!

Det värmde verkligen mitt hjärta att se alla glada människor på stranden och att så många kom för att paddla i racet! Genom er positiva energi blev eventet det jag hoppats på- att träffas, njuta av havet och att genom att offra lite svett och mjölksyra i armarna visa hur mycket vi älskar surfing och värnar om havsmiljön.

Hela 52 personer genomförde surfpaddleracet!
    Här presenteras de som kom i mål först i respektive klass:

DAM:
    1. Elisabet Flinkberg (Oslo)
    2. Hanna Larsson
    3. Therese Thielen

HERR:
    1. Oskar Ahlgren (Halmstad)
    2. Elis Weslien
    3. Ted Stubner

JUNIORER:
    1. Leo Bohman (Varberg)
    2. Fredrik Ivarsson
    3. Erik Larsson

S.U.P.
    1. Tommy Danielsson (Falkenberg)
    2. Kai Katchadourian
    3. Gustav Settervik

Till alla er andra i racet- NI ÄR ALLA VINNARE!

Eventet pryder idag framsidan på GP (söndag 13/7) och en helsida i GT. Se även intervju och bildspel på http://www.gp.se (klicka på bildspel överst på sidan). Håll utkik efter bilder på http://www.surfers.se snart.
    Tack till Surfers Paradise, Rip Curl, Skull Candy och Red Bull.

seeker svarade 17 år, 6 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA