Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Revolution mot handtag… Men glimten i ögat.

  • krillan82

    Medlem
    21 oktober, 2008 vid 16:05

    @nordstedt 510241 wrote:

    Brukar inte dina damer vara av den kalibern att dom rammar den tunna dörren ganska lätt 😉

    men dom behöver ju också kärlek här i livet.

  • ollep

    Medlem
    21 oktober, 2008 vid 16:21

    @skotten 510217 wrote:

    haha now you know what it feels like to say Hadlow is a pillow biter…

    Klockren:grin:

  • kvabbso

    Medlem
    21 oktober, 2008 vid 16:28

    Är det inte mesigt att ha huva och handska så säg

  • vicky

    Medlem
    21 oktober, 2008 vid 16:38

    @kvabbso 510256 wrote:

    Är det inte mesigt att ha huva och handska så säg

    Jupp det är det

  • mjersen

    Medlem
    21 oktober, 2008 vid 17:12

    @nordstedt 510241 wrote:

    Brukar inte dina damer vara av den kalibern att dom rammar den tunna dörren ganska lätt 😉

    hahaha.. dom tar sig fan genom väggen med

  • sourra

    Medlem
    21 oktober, 2008 vid 21:14

    @mjersen 510275 wrote:

    hahaha.. dom tar sig fan genom väggen med

    Haha, ja den mannen har verkligen förmågan att se inre skönhet hos damer. Som han uttryckte det efter han kört bortamatch med en av sina damor: “att hångla med henne var som att rulla sig i en skinnsoffa”

  • krillan82

    Medlem
    21 oktober, 2008 vid 21:20

    @sourra 510370 wrote:

    Haha, ja den mannen har verkligen förmågan att se inre skönhet hos damer. Som han uttryckte det efter han kört bortamatch med en av sina damor: “att hångla med henne var som att rulla sig i en skinnsoffa”

    Och var fan fick du nu det ifrån din jävla pajjas.

  • nordstedt

    Medlem
    21 oktober, 2008 vid 21:24

    Handlade inte denna tråden om handtag för några timmar sen? Någon som vill köpa ett förresten?

  • sourra

    Medlem
    21 oktober, 2008 vid 21:26

    @Krillan82 510371 wrote:

    Och var fan fick du nu det ifrån din jävla pajjas.

    Du får sluta ringa på fyllan och bikta dig. Jag gillar för övrigt handtag. De är så praktiska när man ska bära brädan.

  • nundy

    Medlem
    22 oktober, 2008 vid 00:12

    Henke jag håller med dig till 100%. BORT MED HANDTAG, LÅT PUNGEN HÄNGA FRITT!!!

  • krillan82

    Medlem
    22 oktober, 2008 vid 02:07

    @nordstedt 510372 wrote:

    Handlade inte denna tråden om handtag för några timmar sen? Någon som vill köpa ett förresten?

    Japp… först i sverige med att göra DUBEL HAND BOARD OF. tänkte sätta det på undersidan av brädan…

    MEST FÖR ATT JÄVLAS MED HENKE MAN :santa:

  • gh0st

    Medlem
    22 oktober, 2008 vid 04:25

    Jag tycker det ar skitfult med handtag jag med, plus att man far ont i tan nar man flyger ur stroppen i en loop o landar med handtaget mellan tarna..
    Men som sagt, Damo’s boardoffs o angelwalks ar fan insane snyggt.

  • _sofia_

    Medlem
    22 oktober, 2008 vid 07:07
    nordstedt;510241 wrote:
    Brukar inte dina damer vara av den kalibern att dom rammar den tunna dörren ganska lätt 😉

    HA ha ha haha!

  • jenselias

    Medlem
    22 oktober, 2008 vid 07:16

    @nordstedt 510372 wrote:

    Handlade inte denna tråden om handtag för några timmar sen? Någon som vill köpa ett förresten?

    Beror på vilken bilmodell och färg det kommer ifrån. Man vill ju veta att det gör sig estetiskt på husvagnen innan man slår till.

    Om det som tidigare var en sovrumsdörr inte bara är en sån där wellpappgrej med lite låtsasfanér på, så kanske jag betalar något för resterna av den oxå.

  • nordstedt

    Medlem
    22 oktober, 2008 vid 08:36
    jenselias;510406 wrote:
    Beror på vilken bilmodell och färg det kommer ifrån. Man vill ju veta att det gör sig estetiskt på husvagnen innan man slår till.

    Om det som tidigare var en sovrumsdörr inte bara är en sån där wellpappgrej med lite låtsasfanér på, så kanske jag betalar något för resterna av den oxå.

    Självklart är det ordentliga saker! Ryckte loss det från den här gamla kistan och har haft det på brädan ett tag men nu vill jag ha ett nytt som är lite större.

Sida 2 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Revolution mot handtag… Men glimten i ögat.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.