Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rikemans-sport/”livsstil”

• loving

Medlem
    8 juli, 2004 vid 11:27

Svar till:

Hur smockat med kitare hade d inte varit på alla spotsen om d hade vatt gratis då? Nä tacka vet jag att ta på sig spenderbyxorna o bränna lite på livets goda!

[/ QUOTE ]

True true…..

Nästan så man kände sig lite välbärgad där för ett ögonblick, men vem vet….kastade in en lotto rad så man vet juh aldrig tongue.gif

• koan

Medlem
    8 juli, 2004 vid 11:37

Svar till:

Nästan så man kände sig lite välbärgad där för ett ögonblick, men vem vet….kastade in en lotto rad så man vet juh aldrig tongue.gif

[/ QUOTE ]

I veckan drog juh en jenkare hem den största lottovinsten någonsin, lite dryga 2,2 Miljarder(!) …bara hålla tummarna, man får många kites för ett par miljarder. tongue.gif

• mrmille

Medlem
    8 juli, 2004 vid 11:41

Svar till:

I veckan drog juh en jenkare hem den största lottovinsten någonsin, lite dryga 2,2 Miljarder(!) …bara hålla tummarna, man får många kites för ett par miljarder. tongue.gif

[/ QUOTE ]

Jo, men du skulle nog kunna smälla pengarna på en vecka wink.gif
    Danne kommer va hos oss hela helgen. Smurfa gärnet?

• koan

Medlem
    8 juli, 2004 vid 11:46

Svar till:

Jo, men du skulle nog kunna smälla pengarna på en vecka wink.gif
    Danne kommer va hos oss hela helgen. Smurfa gärnet?

[/ QUOTE ]

KÄFTEN!!!!

Vad tror du jag inte införskaffat mig den förbannade psycho’n än för??!? mad.gif

På lördag är det stiltje och därmed 2-4 Texas hold’em hemma hos dig! Sedan har Basso slagit på djungeltrumman om härrejössesfest…

…skall dock hålla mig i skinnet och ge fan i krog så man kan ta del av söndagens eventuella väder!!!

• mrmille

Medlem
    8 juli, 2004 vid 12:12

mmm, vi borde helt klart installera en bromslina på dig.
    Tror du själv på det där ”intekrogen” snacket? laugh.gif

Lördag kan funka om du glor på theyr.net. Winduguru har varit lite opålitlig på sistonde.

• walle

Medlem
    8 juli, 2004 vid 12:15

Svar till:

Lördag kan funka om du glor på theyr.net. Winduguru har varit lite opålitlig på sistonde.

[/ QUOTE ]
    Häng med till Öland!

• mrmille

Medlem
    8 juli, 2004 vid 12:19

Hmmm, tål att tänkas på!

• walle

Medlem
    8 juli, 2004 vid 12:26

Det går en bil från Lkpg!

• loving

Medlem
    8 juli, 2004 vid 14:52

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]
    Häng med till Öland!

[/ QUOTE ]

Ja o surfa på haga park kanske grin.gif

• bohm

Medlem
    8 juli, 2004 vid 15:20

Svar till:

Varför ska det va så in i he*#%te dyrt att kitesurfa, fattar inte hur ni har råd att först köpa utrustning för tiotusentals kronor och sedan resa runt halva jorden för att slappa och surfa. E de kanske pappa som betalar?
    Hoppas ingen tar illa vid sig. Jag vill inte va den som e den… Undrar bara, för jag har verkligen inte råd att hålla på med sheiten.

Puss på er allihop… grin.gif

MVH – Karpn

[/ QUOTE ]

Bräda
    http://web.media.mit.edu/~saul/zeroprestige/boards.htm

Kite
    http://web.media.mit.edu/~saul/zeroprestige/kitemake/

Bladder
    http://shop.store.yahoo.com/offdal/01-bladder.html

Bom
    http://www.mit.edu/people/robot/zp/bars.html

Knopar
    http://members.aol.com/goodheavens/knots.html

Billigt, billigt……………

Alternativet är
    http://www.surfersparadise.nu/

• hengo

Medlem
    8 juli, 2004 vid 16:09

Det handlar ju egentligen bara om vilja, vill man verkligen så går det ju. köpte min första kite för snart två år sen, då hade jag ingen inkomst nästan (950spänn i månaden) jag lånade pengar och betalade igen lite varje månad. det funkar ju!
    sen när du köpt din första kite går det nästan runt, du säljer den, köper en ny, lägger nån tusenlapp mellan. Förmodligen har du vid detta laget lärt känna massa kitefolk bla. återförsäljare och då får du äskert billligare priser!

bo hemma å också bra! grin.gif

• gogga

Medlem
    8 juli, 2004 vid 16:37

Heng! Vi träffade två ume killar som gick kite kurs på tippen idag. Den ena hade visst gått i din klass… världen e liten…

• egan

Medlem
    8 juli, 2004 vid 21:21

Här på Näzet använder vi ju oss av pappa för o kunna ha råd. Hur gör ni´i resten av landet?

• annas

Medlem
    8 juli, 2004 vid 23:04

Svar till:

Varför ska det va så in i he*#%te dyrt att kitesurfa, fattar inte hur ni har råd att först köpa utrustning för tiotusentals kronor och sedan resa runt halva jorden för att slappa och surfa. E de kanske pappa som betalar?
    Hoppas ingen tar illa vid sig. Jag vill inte va den som e den… Undrar bara, för jag har verkligen inte råd att hålla på med sheiten.

Puss på er allihop… grin.gif

MVH – Karpn

[/ QUOTE ]

Man åker till en liten jävla ö i Venezuela utan varmvatten och tvättmaskiner men jävligt mycke vind, sen bor man där för 50$ i månaden och äter för 15kr och så stannar man där tills man har råd att åka hem..

• hengo

Medlem
    8 juli, 2004 vid 23:20

hörde det! låter helt otroligt.. minns du vad han hette?

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rikemans-sport/”livsstil”

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.