Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Riktigt fett DVD från Syd Afrika
-
Riktigt fett DVD från Syd Afrika
Publicerad av hbgsurfer på 26 oktober, 2006 vid 21:37Går nu att beställa på http://surfer.se/web/ lagom till vintermörkret.
MVH//Marcel
tjoppe svarade 18 år, 6 månader sedan 10 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
HBGSurfer wrote:Går nu att beställa på http://surfer.se/web/ lagom till vintermörkret.
MVH//Marcel
Grymt! Jag ska ha en…
johan
-
HBGSurfer wrote:Tjena maila mig på marcel@surfer.se så fixar vi det…..
Du kan skicka en till mig som tack för att jag hjälpte dig den dagen på Hammaren du fick lite problem 😉
-
Tjena igen!! då var det dax att åka till South Africa Tisdagen den 7 nov.
Ni som nu vill beställa filmen maila mig på marcel@surfer.seMVH//Marcel
-
HBGSurfer wrote:Tjena igen!! då var det dax att åka till South Africa Tisdagen den 7 nov.
Hur länge blir du borta och vart skall du vara?
Ha det gött! -
Larssa wrote:HBGSurfer wrote:Tjena igen!! då var det dax att åka till South Africa Tisdagen den 7 nov.
Ha det gött!Kapstaden, kommer hem den 19 November…
-
HBGSurfer wrote:Larssa wrote:HBGSurfer wrote:Tjena igen!! då var det dax att åka till South Africa Tisdagen den 7 nov.
Akta dig för dom stora fiskarna:wink: -
eagletech19 wrote:HBGSurfer wrote:Larssa wrote:HBGSurfer wrote:Tjena igen!! då var det dax att åka till South Africa Tisdagen den 7 nov.
Akta dig för dom stora fiskarna:wink:Tack för den nu kommer jag att oroa mig*ler*
-
Snackade med kille från SA inte så länge sen och frågade om vithajarna, ha sa att det är lugnt. Man ser dom tydligen bara ett par gånger per säsong………
-
Hehe jo.. men det finns fler sorters hajar.. och några är där oftare 🙂
Var där på hajsafari 2001.. dykprylar på och badade i en stålbur!Mycke fisk, lite småaggresiva var dem dessutom… 🙂 Akta tårna!
Logga in för att svara.