Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing RIP CURL R.I.P MF

  • egan

    Medlem
    7 oktober, 2005 vid 08:05

    quicksilver

  • zoolander

    Medlem
    7 oktober, 2005 vid 08:51

    neilpryde e fan skit assa!

  • svinet

    Medlem
    7 oktober, 2005 vid 09:44

    Rip Curl är en säck med skit trots sin “fina” garanti. Haft min i ett halvår. Spruckit i nästan alla sömmar….
    NP är bra

  • kasimir

    Medlem
    7 oktober, 2005 vid 11:08

    Så vad fan ska man köpa då alla dräkter verkar ju vara bra så länge man inte använder dom. Kan inte alla recensera sina dräkter på offtopic så vi får nån ordning på den här jävla skiten. Vill fan inte köpa en till skit dräkt. Kanske nån som har erfarenhet av andra märken Helly Hansen, Bodyglove, Hurley, Xcel, West, Aleeda, Hyperflex, etc

  • svinet

    Medlem
    7 oktober, 2005 vid 11:25

    Har en Neil Pryde som håller kanon! Detta är dock en shorty. Däremot har jag en Gastra 5:a som är kanonbra. Kört med den en hel del utan att några sömmar mm pajat. Vågsurfar även med den! Den har tyg yta därför håller den. Mitt råd är Gastra. Prolimit och Rip Curl är som en påse med skit!

  • svinet

    Medlem
    7 oktober, 2005 vid 11:32

    När det gäller kvalitet så är Mares dykdräkter skitbra. Dem har ett par smidigare modeller. Går inte att vågsurfa i men kite funkar.
    Billigare och bättre kvalitet!
    http://www.mares.com/catalogo/scheda.asp?idcategoria=4

    evolution e ok tror dem kostar typ 1390 för en 5/3

    http://www.flyingdivers.se/shopProducts.aspx?Id=3

  • brickan

    Medlem
    7 oktober, 2005 vid 11:36

    Vill bara säga att min skins håller i alla sömmar ,men själva neoprenet spricker på axlar mm.
    Detta tror jag beror på att alla sömmar är tejpade och inte endast där sömmarna möts utan man ser inte en enda söm varjen på insidan eller utsidan.
    detta är något jag tror är anledningen till att sömmarna håller.

  • zoolander

    Medlem
    7 oktober, 2005 vid 12:03

    neilpryde e skit.. min e sprucken overallt.. skulle bara saga det igen

  • kasimir

    Medlem
    7 oktober, 2005 vid 12:27

    Svar till:


    neilpryde e skit.. min e sprucken overallt.. skulle bara saga det igen

    [/ QUOTE ]
    Bra mer sånt! Vi kanske kan göra det stora våtdräkts konglomeratet så rädd genom all smutskastning att de börjar göra bra dräkter. Kom igen koka dom i bajs bara!

  • backe

    Medlem
    7 oktober, 2005 vid 13:02

    Asså NP historien har ju gått så långt att det planeras en massreklamation, tråden finns att läsa i Knitenejsions forum.
    Men jag tycker som Kasimir, klanka som fan så det blir nån ändring!

  • 25apan

    Medlem
    7 oktober, 2005 vid 13:02

    Trodde det var fel på mitt slickskin eftersom det började spricka, men bara på HÖGERSIDAN! Jag måste vara fetare där, asymmetriskt fet helt enkelt.

  • pepa

    Medlem
    7 oktober, 2005 vid 14:44

    Allvarligt talat? Va fan gör ni med dräkterna? Jag har inte haft ETT ENDA problem med mina så länge jag kört. Men å andra sidan sköljer jag av dem efter varje session och kramar dem på kvällen.

  • dalen

    Medlem
    7 oktober, 2005 vid 15:18

    Japp! Har 20 dräkter i skolan och om någon gått sönder så är det när någon elev inte förstått hur man tar på och av den. De jag har själv är det inga fel på och kör ca 180 dagar om året med dem.

  • eagletech

    Medlem
    7 oktober, 2005 vid 16:10

    Du kan inte räkna in kvällsövningarna då får dom smörjning.
    wink.gif

  • svinet

    Medlem
    7 oktober, 2005 vid 18:22

    huh man kanske skall sluta pissa o skita i sin dräkt… tråkigt

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing RIP CURL R.I.P MF

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.