Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing rip curls nya våtdräkt

• nundy

Medlem
    14 december, 2006 vid 16:51

@sourra 354521 wrote:

Hmm jag får väl göra nåt i den stilen då din gamla bibelprofet. Men det känns onekligen lite sucky sucky att ha en batwing som kan bespara mig en massa kalla sköljningar och sen inte använda den. Jag kan ju iofs fortsätta köra med kragen och sen smälla på nån huvlösning utanpå det. Jävla Rip Curl, sug min supply chain.

Jag beställde en rip curl 1/0,5 mm hooded hotskin från USA. Vet inte om det heter batwing men en sån som man fäller över huvudöppningen i våtdräkten så det inte kommer in vatten fanns det också.. Jag betalade 50 dollar med frakt via paypal (347 kr) och han skrev ”value 30$” på paketet så det blev ingen tull. Fick den i brevlådan efter 5 dagar och jäklar vilka trix man sätter med den på. Han har en ebay store men jag skickade mail till honom direkt, du kan ju se om han har några kvar..

surfs_you_right@adelphia.net

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing rip curls nya våtdräkt

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.