Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rippers hemma

  • luuddee

    Medlem
    4 maj, 2006 vid 08:10

    yes alla som vill testa 12a ripper är välkomna ner till ljunghusen ida alternativt falsterbostrand.

  • skotten

    Medlem
    4 maj, 2006 vid 09:17

    I will come down just too meet you guys, but I aint got a clue where exactly you will be… anyone able to send me a link from hitta.se??

    Tony

  • hbgkitare

    Medlem
    4 maj, 2006 vid 09:22

    Hallå!
    Är köpartagen och skall nog köpa mig EH Ripper. Kan tyvärr inte komma ner idag för test men undrar lite!
    Kan man klara sig med en 12:a som enda drake om man har 2 brädor eller skall man ta en 14 & 10?
    Vad är vindspektrat på drakarna?

    Synes!
    //Marcus

  • milkman

    Medlem
    4 maj, 2006 vid 09:28

    Haka på testhelgen nästa helg ifall du inte kan nu. EH är på plats med Ripper (i lite olika storlekar misstänker jag), Men sen är en massa andra bowtillverkare också där med sina storlekar så det är ju fett tillfälle att göra ett informerat beslut av vilken bowkite som rockar mest 🙂
    Här är tråden om detta:
    http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=40305

  • luuddee

    Medlem
    4 maj, 2006 vid 09:37

    hmm du klarara dej jävligt bra med en 12a. . dock så täcker du itne upp riktigt hela man jag har själv kört den från ca 6-7 m/s till ca 15.. så där runt ligger de.. givetvis e kiten inte optimal i alla vindar men ska man köra ikrokat så gåre..

  • liljedahl

    Medlem
    4 maj, 2006 vid 15:17

    Vill prova oxå… men sitter i Sthlm. Hoppas på möjlighet att testa i Kristihimmelfärds. Är 14m Ripper mkt tråkigare än 12m om man vill köra Ripper som största kite?

  • walle

    Medlem
    4 maj, 2006 vid 15:26
    Liljedahl wrote:
    Vill prova oxå… men sitter i Sthlm. Hoppas på möjlighet att testa i Kristihimmelfärds. Är 14m Ripper mkt tråkigare än 12m om man vill köra Ripper som största kite?
    du kommer kunna testa OceanRodeo “ONE”, i storlekarna 9 och 12m2(ev andra storlekar med), på kristiflygare om du också ska till Gotland…

    Tror biorno kommer dit med sina waroo och skywalkerplankor också.

  • jacko

    Medlem
    4 maj, 2006 vid 15:57

    Depowern på rippern var galen

  • walle

    Medlem
    4 maj, 2006 vid 15:58
    jacko wrote:
    Depowern på rippern var galen
    det e den på flat kitsen 🙂
  • fifi

    Medlem
    4 maj, 2006 vid 16:17

    Imorgon kommer Rippehrn vara ute med för de som vill testa…antingen på näset eller i lundåkra

  • luuddee

    Medlem
    4 maj, 2006 vid 21:46

    jao kommer nog befinna mej på näset imorgon om nån vill testa igen.. fiia kom ner skit i lundåkra. .

  • fifi

    Medlem
    4 maj, 2006 vid 22:23

    jag ska nog komma till er. ringer dig imorgon innan jag kör för lite lägesrapport! idag var det bättre tryck i lundåkra så vi får se hur det är imorgon…

  • luuddee

    Medlem
    5 maj, 2006 vid 07:13

    kan lova dej att det inte va bättre tryck i lundåkra än va det va på näset i slutet o just nu ser det ut att blåsa myyycket ja drar ner till näset sen

  • hugeo

    Medlem
    5 maj, 2006 vid 07:22
    Liljedahl wrote:
    Vill prova oxå… men sitter i Sthlm. Hoppas på möjlighet att testa i Kristihimmelfärds. Är 14m Ripper mkt tråkigare än 12m om man vill köra Ripper som största kite?

    Snacka med de nvidrige Pontan han har en 12a hos sig vilken dag som.

  • nic

    Medlem
    5 maj, 2006 vid 07:46
    Hbgkitare wrote:
    Hallå!
    Är köpartagen och skall nog köpa mig EH Ripper. Kan tyvärr inte komma ner idag för test men undrar lite!
    Kan man klara sig med en 12:a som enda drake om man har 2 brädor eller skall man ta en 14 & 10?
    Vad är vindspektrat på drakarna?

    Synes!
    //Marcus

    På bowkitehelgen (om en dryg vecka) kommer vi att försöka samla och publicera testpublikens uppfattningar så att man även om man inte kan komma kan bilda sig en någotlunda välgrundad uppfattning om var man får mest value för sin personliga åkstil.

    Ska bli spännande att se Rippern!

    nic

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rippers hemma

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.