Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ronneby igår 15/6!

• vinta_kestrel

Medlem
    16 september, 2004 vid 08:57

2.jpg

Värst är att jag inte var där frown.gif Revbenskrasch och stukad nos. Typiskt att man missar en go dag på hemmaplan.

• koa

Medlem
    16 september, 2004 vid 09:03

Det ser grymt bra ut, ser fram emot att testa någon gång.
    Vilken rikning är bäst för ”down the line” vågridning?

Med vänlig hälsning

Calle

cool.gif

• emilh

Medlem
    16 september, 2004 vid 09:49

Jäklar, det ser rätt fett ut ! grin.gif

• uffel

Medlem
    16 september, 2004 vid 17:30
  • styret

Medlem
    16 september, 2004 vid 19:07

hmmm. ser ut att ha vart kul segling.

kul som fan emd film men tänkte ge ett apr tips (från min även den amatörmässiga kunskap iofs) först och främst försök klippa så det blir lite tajtare mellan actionsekvenserna, skitskönt med nån som låter en se mer än bara spektakulära hopp men gärna nån blandning, hellre 5 minuter med tätare action än närmre 12 minuter med rätt många sega bitar.
    tillexempel när folket går ut i vattnet, en bra och kul grej att ha med för att få variation men alldelles får lång bit för min smak, dock plus för att du låter den komma in efter en stunds seglingsbilder och inte bara som intro.

Använd inte så mycket effekter. visst är det skoj som fan vad man kan göra med grejerna men man får vara lite sparsam och lite konsekvent. inte fullt uppdragna lägen på allt och inte byta mellan hela tiden. och effektklippen eller vad man ska kalla det, ska nog bara anbvändas till nått väldigt speciellt och även där konsekvent, nu blir allt stökigt och jobbigt för betraktaren.

Musikvalen var lite annorlunda ibland, ibland funkade det och ibland var det inte lika bra. även där väldigt stökigt.

dock ska du ha fett med creds för att du verkligen tar dej tid till att filma, redigera och framförallt dela med dej.
    dessutom ett stort plus för att du faktiskt byter vinkel då och då. många (inklusive mej själv rätt ofta) blir lätt lata i blåsten och står på ett ställe hela tiden. ett tips kan dock vara att blanda dom olika viklarna lite.

nu känner jag att jag kanske blev väl kritisk men gutt som fan med film och det ska du verkligen ha creds för.

• tabi

Medlem
    16 september, 2004 vid 19:37

En annan som inte e lika kritisk som vissa andra konfen-surfare smirk.gif nöjer sig med att säga att den va grym!! smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    16 september, 2004 vid 19:44

Svar till:

En annan som inte e lika kritisk som vissa andra konfen-surfare smirk.gif nöjer sig med att säga att den va grym!! smile.gif

[/ QUOTE ]

Styret är grym.
    Finns inte en sån klant i vågor som han

• tabi

Medlem
    16 september, 2004 vid 19:47

Haha, det ryktet har nått mig med som tur e!

• styret

Medlem
    16 september, 2004 vid 19:49

hehe därför håller jag mej bakom filmkameran…
    men mastfoten är fixad och när jag ahr jobbat mej igenbom helgen så ska vi på att igen.

• tabi

Medlem
    16 september, 2004 vid 19:51

När får vi se alla dessa beryktade filmer då?
    Säg till innan så jag hinner förbereda min obefogade kritik! wink.gif

• styret

Medlem
    16 september, 2004 vid 20:16

hehe det blir väl nått massivt senare istället. får se hur dom blir. ska senast vara klart veckan efter jullovet enligt skolans planering.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ronneby igår 15/6!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.