Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › Roskilde biljett! Säljes.. ermmm billigt!
-
Roskilde biljett! Säljes.. ermmm billigt!
Publicerad av johannesd på 19 juni, 2006 vid 21:532 st roskilde biljetter till salu. Endast 20 000 då ingår en mindre ranson mat, 4 manna tält, party tält.
Vid snabbt köp slänger jag in 2 st vattenpistoler! Så slå till!!!wiken svarade 18 år, 1 månad sedan 8 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
jaja skoj du är men har du 2 roskilde biljetter på allvar? hur mycket ska du ha för de?
-
Jag kan sänka mig till 14 000.. eller ett kite set.. kan inte sälja… Min polare skulle döda mig om jag svek haha…
men mjoo jag har…Har sjukt svårt å bestämma mig Kite set eller Roskilde.. =P
-
JohannesD wrote:Jag kan sänka mig till 14 000.. eller ett kite set.. kan inte sälja… Min polare skulle döda mig om jag svek haha…
men mjoo jag har…Har sjukt svårt å bestämma mig Kite set eller Roskilde.. =P
blev visst roskilde:wink:..
-
Om du menar på sorit fronten e jag väl förberedd… Satan vad ball det va!
Vilka band!!! Men jag hade bytt det mot ett Kite set dock.. haha.. =PGo Deftones! Damn vad bra dom va!
-
Nu e det snart dags igen! Vem laddar för Roskilde i år då???
-
deftones var så jävla bäst.. egentligen så laddade jag för roskilde i år men köpte kite istället 🙂 blir väl någon småfestival här och någon där, för att få lite av det också..
-
Tänkte köpa biljett till Gubbarockfestivalen Sweden Rock istället
-
lätt roskilde varje år. bor som alltid på west bredvid kanelsnejleståndet på vindkraftsidan o inte skejtpark sidan. fråga efter Hans
säger som david? har du biljetter du vill sälja lr?
Logga in för att svara.