• turbo_m

Medlem
    10 september, 2007 vid 15:10

Jag tältade 4 dar på Saltö,norr om Rossö, nu i aug. Vi surfade mest från norra saltö. Mest pga vinden var så svag. Vi fick två blåsiga dagar. En av dom tillbringade vi på syd-västra Rossö men jag kan inte komma på i vilken av vikarna som det var vi surfade i. Den bästa dagen tillbringades på södra Saltö vilket innebar att vi fick bära grejerna typ 10 min. Men när jag tittar på hitta.se nu så ser det ut som att det går att gå i på norra Rossö. När vi var där så blåste det 10-12 m/s nord-väst till syd-väst dom två dagar. Vinden stördes inte så mkt av öarna däremot så var det bara på den norra delen som det var vågor resten var plattvatten.

Fråga om du undrar något mer. Har ordentlig feber så jag vet inte om allt är så sammanhängade.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.