Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing roxen vid 13 tiden

• jonaish

Medlem
    1 mars, 2006 vid 16:39

ligger tvärskogs udde? Är det E4 norr ut mot kalix sen tar man av och tar vänster till man kommer till ett T-kors sen höger sen kommer man till Arjeplog, sen är det väll där i krokarna öster om Storuman….
    Har ju inte varit norr om sälen så de e lite svårt å lätt att köra fel, sen är det inte så lätt att fråga någon om man kör fel ju för de bor ju inte en jävel på 3 mils avstånd 😀

• mrmille

Medlem
    1 mars, 2006 vid 19:20

nej
    du glömde att svänga vänster innan där

• jonaish

Medlem
    1 mars, 2006 vid 20:04

nä men de gick inte att ta vänster där för då skulle jag kört över 6 foil-nisssar me scootern som sto ute på tvärskogs udden… men de gjorde inget om man ”råka” köra över dem va ?!?!? … 😀

• pjoter

Medlem
    1 mars, 2006 vid 22:55

jona…. läs ditt inlägg igen.. noga!
    vad skulle din svenskalärare säga om det?
    du kunde inte svänga för hade du gjort det hade du kört över 6 foil-nissar. det betyder alltså att du avstod från att svänga vänster för att inte köra över dom. på nåt sätt råkar du ändå köra över dom eftersom du trodde att det inte spelade nån roll. förklara gärna hur det här gick till.

• jonaish

Medlem
    2 mars, 2006 vid 07:13

OKI….

vem är jona..?? och läs inlägg igen.. noga!

jag skrev ”men de gjorde inget OM man ”råka” köra över dem va ?!?!?”

vad jag tycker så har jag inte gjort det än..! Vad jag tycker så stio jag ca 25m
    bakom å skulle gassssa på MAXX å köra över dem å jag undra om det gjorde något OM man ”råka” köra över dem för de kör ju foil…Det kanske inte är lätt för dig att fatta, men om din svenskalärare läser det högt för dig så kanske du har lättare att fatta *??:D

• martent

Medlem
    3 mars, 2006 vid 00:57

Jonaish kan du surfa mer än på internet?

• jonaish

Medlem
    3 mars, 2006 vid 09:42
    MårtenT wrote:
    Jonaish kan du surfa mer än på internet?

aa när det blir varmt så

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing roxen vid 13 tiden

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.