• juan

Medlem
    23 juni, 2005 vid 11:13

Nice att de går sin egen väg när det gäller design och inte försöker apa efter någon annan.

• basse

Medlem
    23 juni, 2005 vid 11:14

Rätt lika de första Avantride eller… snygga och FEEETA i aktern, FS alltså.

• svenne

Medlem
    23 juni, 2005 vid 11:19

De har ju plankat Stylepimpz typsnitt ju!

–S

• mag

Medlem
    23 juni, 2005 vid 11:31

Mackan & Co seglade 2006or i Apelviken igår. Lite coolare än förra året i design tycker i alla fall jag.
    /Magnus

• juan

Medlem
    23 juni, 2005 vid 11:34

Svar till:

Mackan & Co seglade 2006or i Apelviken igår. Lite coolare än förra året i design tycker i alla fall jag.
    /Magnus

[/ QUOTE ]

Ja, klart mer vågad design. Uppskattas! Personligen tycker att Tabou har snyggast brädor 2005.

• lundvall

Medlem
    23 juni, 2005 vid 12:33

Ge mig wink.gif Riktigt snygga må ja säga! grin.gif

• anders_hoffman

Medlem
    23 juni, 2005 vid 14:22

Skulle va intressant att få måtten specade på framförallt största FS’en.. Den måste va närmare 70 bred väl?!

• imported_borje

Medlem
    23 juni, 2005 vid 14:42

Härlig Hawaii-look smile.gif

• tdk

Medlem
    23 juni, 2005 vid 16:34

Svar till:

Skulle va intressant att få måtten specade på framförallt största FS’en.. Den måste va närmare 70 bred väl?!

[/ QUOTE ]Ser nästan farligt fläskig ut.. crazy.gif Men kanske inte känns så stor i vattnet…

• culing

Medlem
    23 juni, 2005 vid 17:38

237 X 68, tror jag. Bromskloss?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA