• bopung

Medlem
    22 oktober, 2009 vid 06:59

Från att ha gjort relativt snygga brädor de senaste åren tycker jag grafiken på dessa inte var något vidare. Freestylebrädan i svartgrått med ett svart segel till ser dock fortfarande ut att vara den hårdaste på marknaden:)

• jester

Medlem
    23 oktober, 2009 vid 13:40

Sedär.. Äntligen en 80 liters slalombräda, men var är speedplankorna?

• gustavl

Medlem
    23 oktober, 2009 vid 14:27

Segel från RRD? Någon som vet nåt om dom. Tror aldrig jag sett en svensk seglare med RRD-segel.

/gurra

• apelbapel

Medlem
    23 oktober, 2009 vid 14:47
    GustavL;584979 wrote:
    Segel från RRD? Någon som vet nåt om dom. Tror aldrig jag sett en svensk seglare med RRD-segel.

/gurra

Förutom Tomas Persson som designar dom då kanske;-)

• rrd

Medlem
    23 oktober, 2009 vid 14:56

Just precis, Simmer har designat och tillverkat. Finns inte på svenska marknaden men på tyska. Vågsegel har varit med i tyska Surfs tester med bra resultat som jag minns det.

Ang den stora tyska marknaden så ligger 45-50% av NeilPrydes försäljn på den tyska och franska marknaden.
    NP producerar 40 000 segel per år och har ca 1 900 anställda. Enl Mr Neil Pryde himself.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA