• Publicerad av jester på 7 januari, 2012 vid 20:02

    Hejs!

    Jag har beslutat mig för att någon annan får ta över rollen som RTK Sweden from nu.

    Allt som behövs är lite datorvana, en bärbar PC (Windows) och en vilja att åka till SVF-cupens tre deltävlingar.

    Jag finna naturligtvis tillgänglig som baksupport om det krävs, och med största sannolikhet kommer jag fortsätta vara caddy till Daniel på tävlingarna… 🙂 Så ni blir inte av med mig helt… 😀

    mick svarade 12 år, 1 månad sedan 13 Medlemmar · 24 Svar
  • 24 Svar
  • mattias-j

    Medlem
    7 januari, 2012 vid 20:29

    Tråkigt, du ÄR ju RTK Sweden. Jag trodde den titeln bara kunde ärvas av kommande son :wink:. Hoppas att någon tävlande entusiast kan ta över, LBJ?

  • swe117

    Medlem
    8 januari, 2012 vid 21:10

    Jamen Jeppe, hur ska det gå för oss nu då? Vi hade ju tänkt leverera massor med nya PBn denna säsong 😉 Kan väl förstå dig ändå, så för att använda ditt eget uttryck: Tack och bock, för dina insatser, so far… 🙂 Vi får hoppas att någon annan känner sig kallad och tar över denna förnäma titel 🙂

  • marden

    Medlem
    8 januari, 2012 vid 21:23

    japp ,tack o bock för dessa år måste ha blivit ett o annat mail som trillat in..
    tyvärr uppfyller jag inget av dina kriterier med datorvana,laptop eller tävlingsnärvaro annars så…..

  • jester

    Medlem
    9 januari, 2012 vid 08:32

    Jag kommer inte överge er, utan kommer alltid finnas tillhands för frågor osv… Och som sagt så kommer jag nog dyka upp på dom flesta tävlingarna även i framtiden. SÅ lätt blir ni inte av med mig. 🙂

    Men ingen har anmält sig som intresserad ännu? Arbetsbelastningen är numer inte direkt betungande, speciellt om man kikar på senaste uppsättningen av regler i Basic Rules på GP3S. Och det beror ju mest på att det så sällan blir fel med våra senaste GPSer och program.

    Så kom igen nu och anta utmaningen!

  • marcus

    Medlem
    9 januari, 2012 vid 13:30

    Stort tack för suveränt arbete Jesper ….du har varit en klippa för oss alla !
    Och personligen så hade jag nog inte haft GPS’erna rätt inställd på en enda tävling utan dig …
    Kul att vi kommer få se dig på tävlingarna även framöver.

  • badjanne

    Medlem
    9 januari, 2012 vid 13:40

    Håller med Mattias att LBJ borde vara en lämplig kandidat. Speciellt nu när han släppt kassörsjobbet i SVF så har han massor av fritid över………
    Vi klarar nog våra inbördes fajter i alla fall och i år blir jag farlig med nya KA segel.

  • klang

    Medlem
    9 januari, 2012 vid 19:16

    Du har GPS:ifierat Sverige Jesper, utan dig så hade vi nog turats om att skjuta varandra med laser, nej skämt och sidor, stort tack Jesper.

  • marden

    Medlem
    20 januari, 2012 vid 07:49
  • mick

    Medlem
    1 februari, 2012 vid 21:50

    Kan man dela upp jobben? Så att en person sköter RTK/GPSSS och en annan SVF-tävlingarna?

  • jester

    Medlem
    2 februari, 2012 vid 07:32

    Mick: naturligtvis går det, men eftersom det verkar vara svårt att skaka fram en person, så lär det inte bli lättare att hitta två…

  • andersbq

    Medlem
    2 februari, 2012 vid 15:48

    Tror nog Mick menar att han vill avlasta Mården på tävlingarna, så att han kan vara med och hänga utan att behöva tävla själv.
    För sjutton Mick, välkommen i gänget som jobbar speed-Sverige!

  • swe117

    Medlem
    2 februari, 2012 vid 17:06
    andersbq;680855 wrote:
    Tror nog Mick menar att han vill avlasta Mården på tävlingarna, så att han kan vara med och hänga utan att behöva tävla själv.
    För sjutton Mick, välkommen i gänget som jobbar speed-Sverige!

    Välkommen Mick! 😉

  • mick

    Medlem
    2 februari, 2012 vid 18:41

    Tack, grabbar, ska bli svinkul att fibbla bort era minneskort framöver. :confused2:

  • surfan

    Medlem
    2 februari, 2012 vid 19:41

    GÖTTTTTT Mick!!!!!!!

  • martin-m-a

    Medlem
    2 februari, 2012 vid 19:49

    Kanon Mick…….hjälp mig snabbt nu 🙂

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.