Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Rullsand till helgen igen?
-
Rullsand till helgen igen?
Publicerad av voodoo på 17 september, 2002 vid 19:42Enligt båtwebben så ser det ut att kunna bli lite vind (om dom nu inte drar in den i slutet på veckan)..
Lör: Nordost, 10-13 m/s Dygnets högsta vindhastighet 13 m/s.
Sön: Nordost, 9-12 m/s Dygnets högsta vindhastighet 12 m/s.
Hur är det med bommen, kommer den att vara låst nu?ove226 svarade 22 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Låter jävvlit gutt! Vet ej hur det e med bommen Micke, men du kan vara lugn, jag har nyckeln…
-
Låter troligt att man joinar där……om prognosen står sig vill säga. Fixa så övriga tungsurf kommer också, du vet vilka!!!
-
Låter bra så länge du är där FÖRE oss
Hoppas att prognosen håller i sig så det blir lite styrbordshopp! -
Var ligger rullsand? I Gävleområdet? Är det bra vågställe på nordväst till nordost? Hur tar man sig dit?
Nyfiken
-
Nä men…Du skulle ju inte sätt foten där igen i år efter helgens besvikelse…
/ Stefan -
Äsch man säger så mkt
Nu är det ju RÄTT håll!
I slutänden så blir prognosen säkert ännu en besvikelse men det vore kul att få lite BRA segling också nu när SV vindarna lyser med sin frånvaro!
Du åker väl me? -
Hoppas vi syns till helgen. Den schyssta prognosen verkar mer gälla Ålands hav, skärgårdshavet så det är inte riktigt säkert att det trycker på uppe i Rullsand men det är ju några dagar kvar.
/seasurf -
Håller tummarna stenhårt, vinden ser ju sämre ut lite högre upp men gränsen till Rullsand är ju hårfin
-
Som den snälla människa man är har jag så klart lovat att ställa upp och hjälpa till i helgen då JKV anordnar lag SM i optimist. Så jag kommer att sitta i en båt och glo på en massa glin som guppar runt i skokartonger. Tänkte att det aldrig blåser när vi anordnar tävlingar så jag skulle inte missa något surf i alla fall. Men där fick man…
Blir säkert den bästa dagen i Rullsand i år bara för det….suck… -
Som jag trodde så har dom REDAN sänkt prognosen
VARFÖR sätter dom ut prognoser flera dagar i förväg när dom ändå ALDRIG får rätt??
DÄR finns pengar att spara -
man kan aldrig lite på prognoser i sverige tyvärr i.a.f intre i gävle området!
Logga in för att svara.