Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rullsand torsdag??

• Rullsand torsdag??

Publicerad av sea_surf på 1 augusti, 2006 vid 16:59

Det är antagligen fel i prognoserna, HALO och Foreca ger visst hopp om vågsegling på nordost och jag har dessutom ledig eftermiddag. Men om det skulle slå in vore det inte helt fel. Eller snarare helt rätt.
    Tänkte bara förvarna om någon är sugen på en bomkörning eller så. Eller vill turista i Norduppland.
    Christer O
    Member of Tungsurf

johan_m svarade 18 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • johan_m

Medlem
    1 augusti, 2006 vid 19:48

Ser ut som att det skall blåsa på förmiddan, passar perfekt för mig då jag jobbar em, skulle ju vara kanon med en session på rullsand innan man börjar. fick en helt ok session idag i b-viken innan jag började också, fullt tryck i 5.8.
    Hoppas att prognosen håller i sig så ses vi kanske på torsdag

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rullsand torsdag??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.