Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Ryktet går…

• pugge

Medlem
    29 maj, 2007 vid 19:08

En person är ganska glad iallafall!:grin:

• Knatte

Gäst
    29 maj, 2007 vid 19:12

Prata i klarspråk nu :laugh: :laugh: :laugh: Vem har varit snabb idag och hur snabb??

• pugge

Medlem
    29 maj, 2007 vid 19:21
    Knatte;386819 wrote:
    Prata i klarspråk nu :laugh: :laugh: :laugh: Vem har varit snabb idag och hur snabb??

Nu är ni bra nyfikna va:grin: !! Jag låter personen ifråga själv lägga in ett svar på din fråga Knatte! Dyker nog snart upp på Gps-speedsurfing samt här skulle jag tro!
    Själv blev det inte vad jag hade hoppats på:confused2: Första sessionen med sprillans nytt segel och fena! Tror jag nog skulle satsat på en mindre fena idag! Inget riktigt släpp? Lite meckigt och hitta trimmet också, ja,ja massa undanflykter nu!! Bara konstatera att mer erfarenhet nog behövs också:frown: Nästan pinsamt och lägga upp min session!

• faster

Medlem
    29 maj, 2007 vid 20:04

Det var jag som gjorde det. Naish det är grejer det.
    http://www.gps-speedsurfing.com/gps.asp?mnu=user&val=17909&uid=591

• imported_macts

Medlem
    29 maj, 2007 vid 20:07

Shit! Stort grattis Robban! Inte långt kvar nu till den magiska gränsen….

• marden

Medlem
    29 maj, 2007 vid 20:07

oooooohhh grymmt första 40kn tröjan börjar bli dags att trycka upp snart är nån där
    grattis

• surfan

Medlem
    29 maj, 2007 vid 20:23

Stort grattis robban!!!!!!!!!!!!!

• jester

Medlem
    29 maj, 2007 vid 20:23

Än en gång: Grattis, Robban!!!

Korrekt länk till sessionen, btw: http://www.gps-speedsurfing.com/gps.asp?mnu=user&val=17909&uid=591

Pugge: Det kommer… Det är jag helt övertygad om. Inte lätt att åka fort på nya prylar!

• nik

Medlem
    29 maj, 2007 vid 20:35

stort grattis robban….nära nu

• getwet

Medlem
    29 maj, 2007 vid 20:52

Hehehe! Team NoSpeedLimit är på G nu…….och det var väl själva fan att det ska behövas två gamla gubbdjävlar på 46 och 43 år för att ligga i topp!

Och vi tar det igen, skål och grattis teammate!

• fredrik-ygge

Medlem
    29 maj, 2007 vid 20:58

Coolt. Grattis härifrån också!

• klang

Medlem
    29 maj, 2007 vid 21:22

Ruggit snabbt, fin-fint Robban!

Hur var det att köra idag, hitta du några bra platta repor eller körde du så snabbt genom chop och annat otäckt?

Grattis

MVH
    Robert

• falle

Medlem
    29 maj, 2007 vid 21:34

GRATTIS ROBBAN!!!!!

Falle

• getwet

Medlem
    29 maj, 2007 vid 21:36

@Pugge 386824 wrote:

Nu är ni bra nyfikna va:grin: !! Jag låter personen ifråga själv lägga in ett svar på din fråga Knatte! Dyker nog snart upp på Gps-speedsurfing samt här skulle jag tro!
    Själv blev det inte vad jag hade hoppats på:confused2: Första sessionen med sprillans nytt segel och fena! Tror jag nog skulle satsat på en mindre fena idag! Inget riktigt släpp? Lite meckigt och hitta trimmet också, ja,ja massa undanflykter nu!! Bara konstatera att mer erfarenhet nog behövs också:frown: Nästan pinsamt och lägga upp min session!

En liten hjälp på vägen kan vara att byta material:wink:

• faster

Medlem
    29 maj, 2007 vid 21:45

Tack för alla grattulationer. Det var inget plattvatten idag, korta 20 cm chopp som känns under brädan i dessa farter. Både Pugge och jag hade några rejäla kastfall idag, lyckades med att kavla ner hängselen till halva låret idag i ett rejält kastfall.

Så här låter Pugges kommentar efter hans segling idag.
    Ja,ja va ska man skriva? Bara konstatera att det inte va min dag idag. Ok nytt segel, aldrig testad fena formodligen stor? Var overriggad vissa stunder ocksa.

Fattar inte hur vissa kan speeda sa fort i sa choppigt vatten? Men,men traning ger formodligen fardighet! Bara inse att jag behover mer timmar pa vattnet och segla in mig pa mina nya grejor!
    Samt en mindre brada kanske?? Tycke jag hade schysst stance och bra kontroll men det ville inte riktigt lossna under plankan?

Gjorde en riktig praktvurpa som gradde pa moset, duktigt svullen handled och ett rejalt blamarke pa hoften!

Får jag bara plattare vatten kan jag garantera att 40 knotsvallen är passerad.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Ryktet går…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.