Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Så jävla surt med kladd på vår surfklubb

  • Så jävla surt med kladd på vår surfklubb

    Publicerad av eagletech19 på 6 februari, 2010 vid 11:30

    Tjenare

    Skulle ner och kolla om isen släppt i Fortuna . Jepp det nästan helt isfritt så det var ju riktigt glädjande, men det byttes mot ren ilska eftersom någon/några as har kladdat ner klubbens bodar och dassen:mad: man blir så jävla förbannad på sådant skit. Vi startade klubben 1984 och har bara haft ett grönt streck på ena boden sen dess och nu detta.

    //Roger

    skotten svarade 14 år, 3 månader sedan 14 Medlemmar · 31 Svar
  • 31 Svar
  • hattfan

    Medlem
    6 februari, 2010 vid 14:34

    Fyfan vilken skit!

    Leta bland gymnasiekidsen efter folk som känner till “tagen” och lär de en läxa!

  • hugeo

    Medlem
    6 februari, 2010 vid 14:43

    tradigt, finns färg man kan måla med så är det bara att spola väck det sen

  • eagletech19

    Medlem
    6 februari, 2010 vid 16:27

    Tjenare

    Vi målar om varje år eftersom saltet tar fruktansvärt på bodarna nere vid havet. Men det är tråkigt ändå eftersom det inte bara är vårt utan det är flera fastigheter,restauranger och allt annat man kunde tänka sig att måla på.
    Rydebäck där vi har klubben satsar bara på personer över 60 bast. Inte fel i det men man får inte glömma ungdomsställen.

    Men efter målningen är detta glömt

    Ha det bra

    //Roger

  • eagletech19

    Medlem
    6 februari, 2010 vid 16:40
    hattfan;597561 wrote:
    Fyfan vilken skit!

    Leta bland gymnasiekidsen efter folk som känner till “tagen” och lär de en läxa!

    Kommer snart fram vem det är:wink:

  • larssa

    Medlem
    6 februari, 2010 vid 19:21

    Om dom ändå hade kunnat måla nåt snyggt, men det e ju nästan alltid bara kladd, taggar o sånt skit.

  • macedu

    Medlem
    6 februari, 2010 vid 21:13

    “Take them out”

  • vogon-jeltz

    Medlem
    7 februari, 2010 vid 10:11
    eagletech19;597574 wrote:
    Tjenare

    Rydebäck där vi har klubben satsar bara på personer över 60 bast. Inte fel i det men man får inte glömma ungdomsställen.

    //Roger

    Tradigt man .
    Men ni har ju skapat värsta hänget för kidsen genom att satt ut den där parkbänken 😉

  • eagletech19

    Medlem
    7 februari, 2010 vid 14:41
    Vogon Jeltz;597645 wrote:
    Tradigt man .
    Men ni har ju skapat värsta hänget för kidsen genom att satt ut den där parkbänken 😉

    hahaha +65 som satt dit bänkarna men dom surfar var dag det blåser så det får man ta:laugh:

    Känns som det inte är lång tid kvar till man står i Lundåkra och tänker på hur varmt och blåsigt det kan bli på våren. Längtar som attans.

    Vi höres snart

    //Roger

  • jakobb

    Medlem
    7 februari, 2010 vid 15:39

    jag tycker iaf att det är coolt att klottra 🙁

  • skotten

    Medlem
    7 februari, 2010 vid 20:36

    I would be really pissed too, but cant you just take the flag down?

  • eagletech19

    Medlem
    7 februari, 2010 vid 20:59
    skotten;597722 wrote:
    I would be really pissed too, but cant you just take the flag down?

    Noop

    Jag sviker Aldrig mina vänner för någon.

    You Can`t Fake Soul

    //Roger

  • hbgkitare

    Medlem
    8 februari, 2010 vid 07:52

    Längtar också till våren nu!

  • pjoter

    Medlem
    8 februari, 2010 vid 11:43

    Ääääähhhh.. vaf*n! Nu får ni sluta gnälla gubbar!!
    Va spelar lite färg på ett par bodar för roll? Tycker ni dom faluröda små legobitarna är så vackra att ni orkar bry er för lite tags? Säg till kidsen att det är fullt tillåtet och fixa en tävling så ni kan få dit lite snygga grejer istället! Funkar oftast bra att göra en vägg tillåten, kolla på dom väggarna som är lagliga i städerna får ni se på hur snyggt det kan bli. Kidsen vågar sällan pajja en snygg målning så på det sättet slipper ni dom fula skabbiga tagsen.

    Shit, blir så förundrad över gnällarövar som inte tål att se en tag utan att skrika om det.

    Och nej, jag är inte ett dugg involverad i graffitti, det coolaste jag har gjort var nog att skriva mitt namn med tusch under nån bänk å i bussen när jag gick i 7:an.

  • hbgkitare

    Medlem
    8 februari, 2010 vid 11:54

    Vill bara påminna er om att det snart är vår!

  • vogon-jeltz

    Medlem
    8 februari, 2010 vid 15:22

    Ja längtar till våren då vi får Kitea med din mamma 😉

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Så jävla surt med kladd på vår surfklubb

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.