Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Säljer ut JN wild thing 04 Kites

• patrikol

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 18:57

Nu får ni ta chansen samma kites som TK! Då kör ni snart nästan lika bra men bara nästan! wink.gif

• davids

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 19:04

men orkar svara så bara

• samhansson

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 20:11

fjeeäääääässssssskkkkkkk

• patrikol

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 21:17

Va? Missade du halva meningen eller?

• patrikol

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 21:27

Mr Negativ nr 2!
    Din lille fjant det är ingen mening att du skriver något till mig.
    Jag är inte intresserad av ditt skitsnack om allt och alla här på Steffo.

Fan va coolt du har inte hunnit ignorera mig och du vet att vad du än skriver så kommer jag aldrig att läsa det He He

För övrigt så kan jag varmt rekommendera alla att använda just ignorera funktionen så slipper ni se vad dom största idioterna.
    (Läs, Mr Negativa klubben, Jag är bäst alla andra är idioter och det jag kör på är bäst, allt annat är skit) skriver.
    Steffo har blivet hur bra som helst sedan jag numera kan använda denna funktion!

• mrmille

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 22:24

mmm
    visst är det fint

Lite som att kunna sitta på beachen och ha ett par brillor som gör alla bruttor skitsnygga, smala och lägger till stora tuttar, eller rent av raderar ut alla fula o feta.

• rambo_johnson

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 22:26

fan vilken tur du inte signa för GaySurfer!!!

• mrmille

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 22:26

vill ju inte ta din givna plats

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Säljer ut JN wild thing 04 Kites

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.