Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Sandbergen i helgen?
-
Sandbergen i helgen?
Publicerad av walle på 27 juli, 2005 vid 20:40E det några fler som ska till öland i helgen?
lögger upp några bilder från i lördags där i från:
Coolaste killen från östergötland
walle svarade 19 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Peter Bohn har gett upp foilsurfandet och kör nu endast riktiga kites, han spenderade hela lördagen med olika OceanRodeo kites och ska enligt uppgift blivit så frälst att han kommer sälja sina foils…
här e beviset:
-
vanligt jevla hopp:
Har en massa mer bilder och 30min filmning detkommer senare nån gång…
-
Svar till:
E det några fler som ska till öland i helgen?
[/ QUOTE ]
Jag vill dit!!!! men jag har ingen bräda…..
Vad ska vi göra åt det walle???
-
brädor finnes för utlåning, men jag hinner inte bygga nått denna veckan
-
Va har du för brädor å låna ut då???
Nått som det inge gör nått att ja förstör eller nått att sälja eller nått ja kan leasa???
-
Det gäller ju att se så tysk ut som möjligt, måste skaffa kite pants och Joffa hjälm med galler
Nu har jag ju testkört några stycken på kort tid och det är jäkligt kul. Kan sägas att OR 14 är lika seg som min P2 17. Och att Advance 12.8 är lika seg som kola, dessutom är den ju för fan på tok för lång fram i fönstret. Spelar ingen roll om man drar i bomen, den backar inte tillbaka. Och när man tar en våg så hänger kitejäveln inte med alls.
Två skit kites helt enkelt. Nej, då var OR 12 riktigt kul att köra. Ingen större skillnad på snabbhet i FS Extacy 10 (om den nu var inkörd) och OR 12 inte.
Men fasen, min trotjänare Naish AR5 9.5 är fan i klass med många skit kites som är från 2004 och 2005, mäktigt imponerande.
Är p jakt efter en tvålinors kite och en surfbräda med stroppar. Vore ju jäkligt kul att köra Old School
Jag vill gärna testa flera kites, det är ju helt sjukt vad de skiljer kites åt.
(två dagar kvar till semester, inget att göra på jobbet. Därav en jävla massa text)
/Bohn
-
Nej inte han heller…
Jag skulle kunna åka ner över lördagen endast, får se lite på väder och vind. Det ser ju lovande ut nu ivarjefall…
Jag hör av mig…Ops, fick med din spreadbar, finns det möjlighet att beställa en av dig, lite måttbeställd och så?
/Peter
-
Svar till:
Nej inte han heller…
Jag skulle kunna åka ner över lördagen endast, får se lite på väder och vind. Det ser ju lovande ut nu ivarjefall…
Jag hör av mig…Ops, fick med din spreadbar, finns det möjlighet att beställa en av dig, lite måttbeställd och så?
/Peter
[/ QUOTE ]
Ja jag ska nog kunna göra en men jag vet inte hur det ser ut på jobbet ännu…
Jag kommer bara åka ner över dagen jag med om det inte regnar.
-
Jag SKA med! Har förresten fixat en snubbe till härifrån som vill med! Så då har vi en launcher.
-
Du råkar inte ha ett par meter peelply att sälja? Är på Öland, peelply slut, närmaste inköpskälla okänd…
-
Jag har en hel rulle som e smalare ca 300mm bred men det funkar ju att lägga om lott med lite överlapp, om du e intresserad…
-
Låter bra! Skulle behöva ca 10 meter. Ska du fortfarande till Sandbergen i helgen?
-
Svar till:
Jag har en hel rulle som e smalare ca 300mm bred men det funkar ju att lägga om lott med lite överlapp, om du e intresserad…
[/ QUOTE ]
Har du lite film från i vår/sommar upplagd nånstans. Kameran har väl varit med titt som tätt
Logga in för att svara.