Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › sandvik i torsdags
-
sandvik i torsdags
Publicerad av mrmille på 8 juli, 2005 vid 10:19Mohaha, Luftwaffe var ute med madrasserna och hade bra tryck ute på sjön. ( We Love Roxen )
anonym-anvandare svarade 19 år, 10 månader sedan 11 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
mrsmille fick ruskigt bra teknik på att ta höjd ( varför väger inte jag 45 kilo
)
-
mmm, mrs börjar bli duktig. väntar med spänning på det fösta ”planerade” hoppet
-
Långt ute på sjön moffade det på fiiint. Här i NO vindriktning. Lite knixigt att ta sig tillbaka men men…
-
O så avslutar vi med den fösta bilden på dagen. Nästan lika fint som i onsdags
-
ser grymt trevligt ut!
När fn får vi på kusten (Gbg/Vbg) köra nästa gång måntro??
//alex
-
Ett tag trodde jag stjärnorna hade tagit slut på windguru men nu är det några långt bort i tiden men ändå…
Gött med lite bilder iaf.
nic
-
Nice!
Ge mig oväder, tokvarmt o ingen vind är kass sommarväder!
-
vilka sjukt lama bilder du lägger ut. fan mer action på pensionärsföreningens bridgeonsdag i jonstorps ishallscafé, sen spelar de väl ingen roll hur mycket man väger för att kunna ta höjd, antingen kan man eller så kan man inte.
-
Svar till:
fan mer action på pensionärsföreningens bridgeonsdag i jonstorps ishallscafé
[/ QUOTE ]
Fanken, hänger du på sådant???
Fast visst… det kanske inte finns så mycket att göra i Jonstorp?Vad är problemet? Du har inte dissat andra som lagt ut bilder på Steffo som inte varit ”extrema”. Jag tror jag vet svaret (och andra som läser detta forum också).
/Kaj(Tech)
-
fan sant.. inget ös i dessa foil bilder… men en Helmuttlotti fick vi allt se att mille är oxå
-
Roxen, så fint!!
(men glömt det där men nord, finns inte en chans att det var, måste vara syd i för att det ska funka!!) -
Det ser inte ut att blåsa men ändå så kitar ni!
Grymt kul att se!
Va är de för superkite som ni använder som ger er kraft i dessa vindar?!
Glory!
Peter
Logga in för att svara.