Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Säsongspremiär Stockholm Lördag!

  • kesoone

    Medlem
    16 april, 2010 vid 18:16
    tryggen;606808 wrote:
    Är det nogon mer som tror på brevik (åkersberga).

    Det blir nog start vid österskär men blåser det vsv så kanske jag hamnar i brevik 😀

    Det blir premiär-dopp för min del. Nu har man skaffat ny flytväst så någon annan nybörjare får ta över rollen som fulast på stranden. :cool2:

    Ses på havet!

  • stefanlindmark

    Medlem
    16 april, 2010 vid 18:19
    tryggen;606808 wrote:
    Är det nogon mer som tror på brevik (åkersberga).

    Det står SV nu för förmiddagen. Brevik ligger visserligen mer öppet, men jag kör från Österskär i alla fall. Inte bara för att jag har brädan förvarad där. Det finns restaurang där med lunchpriser på lördagar, toaletter, dricksvatten plus att i utlovade 6-12 (8-14 på eftermiddagen) bränner man snabbt till Trälhavsgrunden från Österskär i alla fall.

  • alarenset

    Medlem
    16 april, 2010 vid 18:19

    trälhavet är perfekt, om man bara hade lite tid över. kanske svänger förbi och tittar om tid finnes.

  • stefanlindmark

    Medlem
    16 april, 2010 vid 18:21
    kesoone;606847 wrote:
    Nu har man skaffat ny flytväst så någon annan nybörjare får ta över rollen som fulast på stranden.

    Fulast flytväst är ju min traditionsenliga uppgift. Det är din skyldighet att ha en snyggare!
    Har du hittat kolfibern jag lade ut förresten? Ser fram emot en riktigt snabb och snygg slab-lagning, East Rock-style.

  • kesoone

    Medlem
    16 april, 2010 vid 18:40
    stefanlindmark;606852 wrote:
    Fulast flytväst är ju min traditionsenliga uppgift. Det är din skyldighet att ha en snyggare!
    Hämtade du kolfibern förresten? Ser fram emot en riktigt snabb och snygg slab-lagning, East Rock-style.

    Skönt att jag fullgjort min skyldighet nu då.
    Nej inte ännu, bilen är på vift så jag planerar att ta en extra tur i kväll när den kommer hem sen blir det nattgnugg och värmefläkt. Ringer innan.

  • micket

    Medlem
    16 april, 2010 vid 18:41

    Jag drar nog till Björkvik vid 12-tiden om det inte ser allt för primitivt ut… Prognosen säger mer ren SV än tidigare så det blir nog bra. Då kanske vi ses där Mexi.

  • trimmarn

    Medlem
    16 april, 2010 vid 18:47

    Dalarö för mig.

  • mahi

    Medlem
    16 april, 2010 vid 19:17
    JesperG;606835 wrote:
    Jag försöker med Dalarö om vinden håller sig vid SV. Kan man räkna med sällskap i det varma vattnet?

    Verkar som om det blir sv imorgon. Om prognosen håller åker jag till Dalarö imorgon istället.

    Vilka mer åker till Dalarö?

  • stefanlindmark

    Medlem
    16 april, 2010 vid 21:59

    Det finns nu 7 namngivna surfare som föraviserat åkning från Österskär imorgon.
    Räknar med att en stor del av oss siktar på riggning vid 10.
    Lunch i standrestaurangen Solbrännan preliminärt vid 13-tiden.

    Lycka till med dagen, var ni än själva åker ifrån!

  • wallin

    Medlem
    16 april, 2010 vid 22:06

    Jag också! Trälhavet <3

  • stefanlindmark

    Medlem
    16 april, 2010 vid 22:30
    Wallin;606914 wrote:
    Jag också! Trälhavet <3

    Med eller utan blommor på brädan?

  • petalz

    Medlem
    17 april, 2010 vid 09:22

    Åker o kollar Görväln/Kallhäll nu iom att de verkar va mer SV än V

    Om ingen där så blir det nog en sväng ut till Brevik

    / Peter

  • stefanlindmark

    Medlem
    17 april, 2010 vid 11:48

    8 vindsurfare ute på förmiddagen vid Österskär. SV 4-10. Nu är det lunchpaus. 5 formula, 1 raceboard, 2 freeride.

  • petalz

    Medlem
    17 april, 2010 vid 14:45

    O jag själv i Brevik mellan ett o tre…

    Vindmässigt väldigt på och av men najs o blöta grejerna för första gången i år! 116l freeride o 6.2 segel i minsta laget

    Man får väl leta sig till Österskär nästa gång så man får lite sällskap…

    / Peter

  • havstunga

    Medlem
    17 april, 2010 vid 16:50

    Vart fanns alla Björkviksurfare då? Jag fick smiska chopen på egen hand!

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Säsongspremiär Stockholm Lördag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.