Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SAVE MIDDLES, € 830

  • frippe75

    Medlem
    24 september, 2005 vid 06:15

    Nu har savemiddles fått in ytterligare pengar… Nu saknas 10.000 danska . drygt 12000 svenska… När avslutar vi den svenska insamlingen??

    Och.. Hur ser ni att surfzone redan bidragit???

  • basse

    Medlem
    24 september, 2005 vid 07:40

    Svar till:


    har någon av fenorna powerbox? isåfall bjuder jag 400 för den.
    jag fortsätter Olas initiativ med att bjuda ut två förlängare (std diam) och ger pengen till middles. En NP 0-25 cm och en Gaastra 5-35 cm, välanvända men funkar helt ok. maila henrik@hsr.se eller reply här.

    /henka

    [/ QUOTE ]

    Pin eller kopp kan vara bra att veta!?

    Jag vet inte hur länge vi kör men en bit in i nästa vecka eller när folk blivit av med fenor, längare, stroppar mm. Vad tycker ni? Vi närmar oss 3:e platsen som ligger på 6200. Innan dess ger vi oss inte. Ligger vi nära den när det ebbat ut så pyntar jag resten.

    -Sebastian

  • frippe75

    Medlem
    24 september, 2005 vid 08:01

    Svar till:


    Jag vet inte hur länge vi kör men en bit in i nästa vecka eller när folk blivit av med fenor, längare, stroppar mm. Vad tycker ni? Vi närmar oss 3:e platsen som ligger på 6200. Innan dess ger vi oss inte. Ligger vi nära den när det ebbat ut så pyntar jag resten.

    -Sebastian

    [/ QUOTE ]

    Vad hände med att tråden var “pinnad” ???? Konfmaster? Nu riskerar den att åka ner och inte synas.. Kanske inte så stor risk när jag är inne och petar hela tiden ? 🙂

    Sedan vore det ju kul om bidraget hann in innan dom nått upp till full pott???

    Annars vore det rätt kul om vi går in med våran pott precis så att savemiddles når 120.000dk …

    Man kommer ju liksom oftast ihåg snubben som gör avgörande målet i en viktig match…. Sedan att andra sköt in både 1-0 och 2-0 är av mindre betydelse!!!

  • alexasu

    Medlem
    24 september, 2005 vid 13:43

    fan, asså. hade man fått studiebidraget i början av månaden så hade jag lagt en hundring eller två i potten, men så som det ser ut nu så är jag luspank till och med hela nästa vecka!

  • maxx

    Medlem
    24 september, 2005 vid 16:10

    Var är alla bidrag från svenska surfbutiker????
    Bättre reklam än att bidraga till att ett av europas bästa våg ställe
    inte försvinner har jag svårt att föreställa mig.
    Kom igen nu!!!!

  • adde

    Medlem
    24 september, 2005 vid 17:06

    Vi kommer se till att tråden bumpas med jämna mellanrum, troligen så ser folk den bättre om den inte ligger sticky

    /adde

  • frippe75

    Medlem
    25 september, 2005 vid 16:12

    jag bumpar…

  • basse

    Medlem
    26 september, 2005 vid 06:44

    Mycket lite kvar till 3:e-platsen nu. Hur går det med Ola’s Auktion?? Passa på att handla en billig fena nu!!

  • kine

    Medlem
    26 september, 2005 vid 07:00

    sorry, förlängarna är quick release (alltså till powerbase mastfot).

    /h

  • rutgerhauer

    Medlem
    26 september, 2005 vid 07:58

    Du har mail!

    Klar man måste sponsra Danmarks bästa surf spot, annars komer dom ju hit smile.gif

  • adde

    Medlem
    26 september, 2005 vid 08:13

    Och det torde väl auktionerna inbringa!?

    /adde

  • frippe75

    Medlem
    26 september, 2005 vid 08:56

    Vi siktar alltså på 3:e plats??? 🙂

    FAN vad allt går mycket bättre när man tävlar!!

  • basse

    Medlem
    26 september, 2005 vid 09:41

    Svar till:


    Vi siktar alltså på 3:e plats??? 🙂

    [/ QUOTE ]

    I princip har vi klarat 3:e platsen nu iom att auktionerna kommer ge lite stålar och någon har inte meddelat hur mycket han tänker lägga. Nu skall jag bara vänta på att alla stålar kommit in och sedan pejjar jag i slutet av veckan troligtvis.

    Här är en hälsning från Rasmus på SaveMiddles.com:

    Det er da helt utroligt, hvad I der har gjort! 1000 tak for det … det er vi virkelig glade for! Og pengene skal vi nok sørge for at forvalte i surfernes interesse.

  • basse

    Medlem
    26 september, 2005 vid 10:08

    Kom igen och föreslå vad vi skall kalla oss på listan nu!

  • frippe75

    Medlem
    26 september, 2005 vid 10:14

    Mitt förslag… Eller egentligen inte.. Men jag photoshoppade ihop något lite snabbt..

    Jag tycker att länken skall peka på denna tråd..??

Sida 4 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SAVE MIDDLES, € 830

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.