Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SAVE MIDDLES –> Helle Andersen for president

• SAVE MIDDLES –> Helle Andersen for president

Publicerad av basse på 4 oktober, 2005 vid 11:04

Förmedlar vidare lite go läsning från http://www.savemiddles.com

D. 29/9 var også dagen, hvor Helle Andersen (socialdemokrat, regionalrådskandidat og nr. 4 på listen i region Nordjylland) kom på banen. Helle Andersen har bl.a. sagt følgende:

”Nu har jeg fulgt bl.a. Ejner Frøkjærs udtalelser i denne forbindelse, og jeg må sige, at jeg synes det er meget ensportet og unuanceret. Man forventer fra politikerne, at de er visionære og eksempelvis udtænker nye initativer for beskæftigelsesmuligheder, og det synes jeg bl.a. Ejner Frøkjær helt har overset i denne debat […].

Politikerne må standse planerne om at knuse surfernes drøm om den perfekte bølge med grå beton, og i stedet gå ind i en aktiv dialog med surferne, således at man i fællesskab kan udvikle og markedsføre Hanstholm som det kolde Hawaii. Dermed kan man ikke blot bevare og videreudvikle noget unikt, men også sætte Hanstholm på verdenskortet.”

basse svarade 19 år, 7 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SAVE MIDDLES –> Helle Andersen for president

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.